וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל משוחרר נעצר לאחר ש"פיתה בן שלוש"

5.2.2013 / 11:38

החשוד, תושב באר שבע בן 42, נתפס "על חם" בעת שהגיע לאירוע שלא הוזמן אליו בירושלים. מאז שחרורו לפני 8 חודשים הוא היה תחת פיקוח של יחידת צור של השב"ס בשל מסוכנותו

בלשי יחידת צור של שירות בתי הסוהר תפסו אמש (שני) עבריין מין בפיקוח בשעה שהוא מנסה ליצור קשר עם ילד בן שלוש באולם אירועים בשכונה חרדית בירושלים. האיש הגיע לאירוע, אליו לא הוזמן, ונעצר לאחר שבלשי היחידה עקבו אחריו לשם. הוא הועבר לטיפול המשטרה, שהגישה הצהרת תובע בגין הפרת צו פיקוח לקיום קשר עם קטין. בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים.

החשוד, תושב באר שבע בן 42, השתחרר רק לפני שמונה חודשים, לאחר שסיים לרצות עשר שנות מאסר בגין עבירות פדופיליה. על פי החלטת בית המשפט, הוא היה נתון לפיקוח יחידת צור, יחידת הפיקוח על עברייני מין של השב"ס, למשך הזמן המירבי לפיקוח – חמש שנים. זאת בשל רמת המסוכנות הגבוהה שנקבעה עבורו.

אתמול ביצעו בלשי היחידה מעקב סמוי אחר האיש. בשעות הערב הוא הגיע לאולם האירועים, שם התקיימה באותה שעה מסיבת בר מצווה, אליה כאמור לא הוזמן החשוד. הוא ניגש לפעוט בן שלוש והחל לדבר עמו. הבלשים לא המתינו רגע נוסף ויצאו ממקום מחבואם לעצור אותו. הילד לא נפגע. החשוד הועבר לידי משטרת מחוז ירושלים, והיום יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

מפקד יחידת צור, סגן גונדר יורם עדי, מסר כי "בשל המסוכנות הגבוהה והמועדות של האסיר הוא היה בפיקוח צמוד מאז שחרורו לפני שמונה חודשים, דבר שהוביל למעצר אמש". היחידה מפקחת על מאות עברייני מין משוחררים, אשר בית המשפט פסק להם תקופת פיקוח והגבלות עם שחרורם. בית המשפט מתבסס על חוות דעת הקובעות מסוכנות ומועדות לרצדיביזם, תופעה שבה עבריין חוזר ומבצע עבירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully