וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס הילדה החרדית: המשפחה לא מדברת עם המשטרה

4.2.2013 / 17:30

חקירת המקרה שבו לפי החשד נאנסה בת החמש במחסן בית כנסת, הופכת קשה לפיצוח כיוון שתושבי היישוב החרדי לא מוכנים לשתף פעולה עם המשטרה - ייתכן שבהוראת רבני היישוב

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: לירון בארי

המשטרה ממשיכה לחקור היום (שני) את מקרה האונס החמור שאירע ביישוב חרדי, שבו הותקפה בת חמש על ידי גבר חרדי בשעה שהייתה בדרכה לגן. עם זאת, נדמה שבקרב הקהילה החרדית בעיר - ואולי בהוראת רבני היישוב - יש כוונה "להשתיק" את המקרה, והמשטרה אינה זוכה לשיתוף פעולה מצד התושבים והמשפחה. מנגד, תושבים בעיר מספרים כי הם חוששים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר לבדם, לאחר ששמעו על האירוע שבו נאנסה לכאורה הילדה בבית כנסת ביישוב.

מחסן בית הכנסת במודיעין עילית, בו בוצע לכאורה אונס של ילדה בת 5, ינואר 2013. דרור עינב
בית הכנסת בו לפי החשד נאנסה הילדה/דרור עינב

תושבים בעיר מספרים כי הילדה נאנסה במשך כשעה וחצי, ונזקקה לאשפוז בן כמה ימים. האנס, תושב העיר לפי החשד, תפס את הילדה וסחב אותה למחסן בבית הכנסת, אולם בידי המשטרה ישנם מעט פרטים על המקרה והקושי בפיצוח הפרשה נותר בשלב זה. המשטרה לא יודעת את זהות הנפגעת, שכן לא הוגשה תלונה, וגם בית החולים, שלפי המידע שבידי המשטרה טיפל בילדה, לא מוכן למסור פרטים בשל החיסיון הרפואי. יצוין כי בית המשפט רשאי להתיר העברת פרטי החולה למשטרה באמצעות צו, אולם הדבר נכון רק במקרה של תלונה או שקיימים פרטים ברורים על הנפגע לכאורה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התושבים חוששים: "יש פחד שהוא יעשה את זה שוב"

גורם בעירייה אמר היום לוואלה! חדשות כי הוא שמע על המקרה מתושבים בעיר וגם הוא לא יודע דבר באשר לזהות הילדה הנאנסת ומשפחתה. לדבריו, במחלקת הרווחה בעירייה פועלים לבירור זהותה של הנאנסת על מנת להגיש לה טיפול במידת הצורך, אולם בשעה זו אין בידיה קצה חוט בעניין. התושבים נשמעו פחות מאופקים היום, וחלקם הביעו זעם רב עם היוודע דבר התקיפה החמורה. "שמעתי על זה ואני לא יודע שום פרט על המקרה. אם היינו יודעים מי עשה את זה היינו תולים אותו על עמוד חשמל, כי זה מה שמגיע לו", אמר אחד מהם.

מחסן בית הכנסת במודיעין עילית, בו בוצע לכאורה אונס של ילדה בת 5, ינואר 2013. דרור עינב
במשטרה חושדים שהילדה נגררה למחסן בית הכנסת. התושבים מדברים על אונס שנמשך כשעה וחצי. מחסן בית הכנסת שבו לפי החשד אירע האונס/דרור עינב

תושב אחר מתאר את החשש שאוחז במקומיים: "חייבים לתפוס אותו, אני מלווה את בתי הקטנה יד ביד מאז ששמענו על המקרה כי יש פחד שהוא יעשה את זה שוב". תושבים אחרים סיפרו כי דבר הפרשה הגיע לאוזניהם בשיחות בבית הכנסת או ברחוב, וכי מדובר במקרה מזעזע אולם אין הם יודעים על פרטיו דבר וחצי דבר.

מחסן בית הכנסת במודיעין עילית, בו בוצע לכאורה אונס של ילדה בת 5, ינואר 2013. דרור עינב
"חייבים לתפוס אותו", אמרו תושבים, אולם איש אינו משתף פעולה עם השוטרים. המקום בו אירע האונס ביישוב החרדי/דרור עינב

במשטרה מביעים ביקורת על אי שיתוף הפעולה מצד הקהילה עם המשטרה. זו תקופה ארוכה שמנסים במשטרה לבנות אמון עם התושבים כדי להיאבק בתופעת "השתקת אירועים פליליים". לאחר עבודה מאומצת שרשמה שיפור בשיתוף הפעולה בין הגורמים, במשטרה מאוכזבים מהחזרה לימים עברו, ומהניסיון לטשטש את פרטי הפרשה מצד גורמים בקהילה החרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully