וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבות על רוטציה

27.1.2013 / 14:08

אחרי ארבע שנים של היעדרות, הוחלט להחזיר לגל"צ את יעקב ברדוגו ולשלב אותו בחזרה בהגשת התכנית "מחשבות בע"מ". המפסיד מהמהלך: משה שלונסקי, שיירד להגשה של פעם בשבועיים

שינויים נוספים ברצועת הבוקר של יום שישי בגלי צה"ל: אחרי ארבע שנים של היעדרות, הוחלט להחזיר לתחנה את יעקב ברדוגו ולשלב אותו בחזרה בהגשת התכנית "מחשבות בע"מ" אותה הגישו בשנים האחרונות איתן ליפשיץ ומשה שלונסקי. המפסיד מהמהלך: שלונסקי, שיגיש עמו ברוטציה ובכך יירד להגשה של פעם בשבועיים.

יעקב ברדוגו, מנכ"ל מפעל הפיס לשעבר, הודח מהגשת "מחשבות בע"מ" בשנת 2008 על ידי מפקד התחנה הקודם יצחק טוניק לאחר שנחקר ביאחב"ל בחשד לקבלת שוחד בפרשת מפעל הפיס. תיק החקירה נגדו נסגר שנה לאחר מכן בשל חוסר ראיות, אולם הוא לא הושב להגשת התכנית ושלונסקי שהובא להחליף אותו באופן זמני - נותר בהגשה קבועה של התכנית הוותיקה.

עם היוודע דבר חזרתו של ברדוגו לתכנית נפוצו שמועות לפיהן הגשתו של שלונסקי תבוטל כליל. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוא מודה כי ההחלטה להחזיר את ברדוגו העלתה בו מחשבות על פרישה. "זה היה או לעזוב את התכנית לגמרי או להישאר בהגשה פעם בשבועיים, חשבתי על זה והחלטתי להישאר", הוא אומר. "אנשים פנו אלי ושאלו אם התעייפתי, אם פרשתי. אז לא - אני עדיין מגיש את התכנית לצד ליפשיץ".

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully