וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 מתחיל בגיוסים: כתב חדש לבירה

24.1.2013 / 13:05

לוואלה! ברנז'ה נודע כי עמרי מניב, כתב החינוך של מעריב, צפוי להתמנות לתפקיד הכתב המוניציפאלי של הערוץ בירושלים, שלא אויש מאז עזבה אותו אנה בורד

מתחילים הגיוסים בערוץ 10: לוואלה! ברנז'ה נודע כי עמרי מניב, כתב החינוך של מעריב, צפוי להתמנות לכתב המוניציפאלי של הערוץ בירושלים.

מניב משמש ככתב חינוך בעיתון מזה שנה וחצי, קודם לכן שימש כסגן עורך המקומון "זמן ירושלים" מבית מעריב - בו התחיל ככתב. תפקיד כתב ערוץ 10 בירושלים אינו מאויש מאז עזבה אותו אנה בורד ששימשה גם ככתבת הפלילים בערוץ, והיא פרשה ללימודים לפני כשנה. את התפקיד מילאו לחילופין אביעד גליקמן ודורון הרמן.

בערוץ 10 מתכוונים כעת, אחרי הארכת הזיכיון של הערוץ והזרמת הכספים אליו מבעל המניות, לאייש שורה של תפקידים ולגייס כוחות חדשים למערכת חדשות 10 לאחר תקופה ארוכה בה הורה הדירקטוריון על הקפאת מינויי-חוץ לחברה. בשנה האחרונה פוטרו מהחברה או פרשו ממנה הן כתבים והן עורכים, לרבות מ"מ מנכ"ל חדשות 10 אורי רוזן. את רוזן מחליף בימים אלה עורך "לונדון את קירשנבאום" אבי אלקלעי, וגם את תפקיד זה צפוי הערוץ לאייש במינוי קבע. מגעים בהקשר זה מתקיימים מזה מספר שבועות.

עמרי מניב וערוץ 10 סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully