וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי על תמונות העירום: "אכזבתי את משפחתי"

בראיון לרגל עזיבתו את אפגניסטן התייחס הנסיך הבריטי לתקרית המביכה בלאס וגאס בה צולם מחבק אישה כשהוא עירום. הארי סיפר על חוויות מהלחימה וציין כי הוא מתרגש להפוך לדוד

"אכזבתי את עצמי ואת משפחתי", הודה היום (שני) הנסיך הארי, בהתייחסו לתמונות שלו כשהוא משתעשע עירום בלאס וגאס שהודלפו בשנה שעברה. הנסיך הבריטי בן ה-28 הודה כי התקרית המביכה היא תוצאה של "התנהלות ארוכה מדיי כחייל ולא מספיק זמן כנסיך". בראיון לרגל סיום שהות של חמישה חודשים באפגניסטן, שם שירת כטייס מסוקים, הסביר הנסיך כי למרות הכל, מדובר בחדירה לפרטיותו: "הייתי במרחב פרטי וציפיתי למידה מסוימת של פרטיות", אמר בראיון. התמונות השערורייתיות, בו נראה הנסיך עירום לחלוטין מחבק אישה אחרת, נפוצו במהרה ברחבי העולם. "חבריי בבסיס הביעו תמיכה מדהימה", סיפר.

בהתייחסו ללחימתו באפגניסטן סיפר הנסיך הארי כי הוא ירה בעצמו בחברי טאליבן. "כשאנשים מנסים לעשות דברים רעים לחבר'ה שלנו, אנחנו נוציא אותם מחוץ למשחק", אמר. צוות חדשות שהורשה להתלוות לנסיך הגיע לאפגניסטן לפני חזרתו לבריטניה. "השהות באפגניסטן היא הכי נורמלית שהיא יכולה להיות וכולם חברים טובים", העיד. "אני אחד מהחבר'ה. אני לא רוצה שהם יתייחסו אליי אחרת". לדבריו, "כשנאלצנו לירות - ירינו. לוקחים חיים כדי להציל חיים".

בית המלוכה: "התינוק של קייט צפוי להיוולד ביולי". רויטרס
"לא יכול לחכות להפוך לדוד". קייט מידלטון/רויטרס

"אני לא יכול לחכות להפוך לדוד", סיפר הארי והביע תקווה כי גיסתו, קייט הדוכסית מקיימברידג', תזכה לקצת פרטיות במהלך הריונה: "אני חושב שזה מאוד לא הוגן שהם נאלצו לפרסם את דבר ההריון, אבל זו התקשורת". הארי חשף עוד כי במהלך שהותו באפגניסטן, היה לו קל לשכוח שהוא בן מלוכה. "אבי (הנסיך צ'ארלס) כל הזמן ניסה להזכיר לי מי אני ודברים כאלה, אבל היה קל מאוד לשכוח מי אני בצבא", אמר. "כולם כאן לובשים את אותם המדים ועושים את אותו הדבר". יחד עם זאת הסביר הארי כי בסדר העדיפויות שלו הוא קודם כל חייל: "אני חושב שיש עניין של איזון. הצבא בא קודם, זו העבודה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully