וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון סטראכן מונה למאמן נבחרת סקוטלנד

שחקן העבר של יונייטד מחליף בתפקיד את קרייג לוין שפוטר בנובמבר, ויקווה לשקם את המצב של הסקוטים במוק' המונדיאל

גורדון סטראכן מונה היום (שלישי) למאמנה החדש של נבחרת סקוטלנד. קשר העבר בן ה-55 לבש את מדי הנבחרת הבריטית 50 פעם בשנים 1980-1992 והוא שב אליה כעת כמאמן. הוא מחליף בתפקיד את קרייג לוין, שפוטר בנובמבר האחרון.

סטראכן נחשב לאחד מגדולי כדורגלני סקוטלנד בשנות ה-80. הוא זכה באליפויות וגביעים עם אברדין ולאחר מכן עבר למנצ'סטר יונייטד ובהמשך ללידס ולקובנטרי. את קריירת האימון החל אצל ה'סקיי בלוז', שם שימש מאמן-שחקן. בשנים 2001-2004 עמד על הקווים של סאות'המפטון והוליך אותה לגמר הגביע האנגלי ב-2003. אחר כך אימן את סלטיק (2005-2009) וזכה איתה בשלוש אליפויות. ג'וב האימון האחרון שלו היה במידלסברו, שם עבד בהצלחה לא גדולה מאוקטובר 2009 עד אוקטובר 2010.

מנג'ר נבחרת סקוטלנד גורדון סטראכן. GettyImages
המושיע. סטראכן/GettyImages

המאמן הג'ינג'י, שחתם על חוזה עד קיץ 2016, אמר: "בכל קבוצה בה אתה חותם ישנו אתגר חדש וגדול, אבל עכשיו מדובר באתגר של מדינה שלמה. אם תצליח, תהפוך מדינה שלמה לשמחה וגאה וזה מה שאני רוצה לעשות".

סקוטלנד מדורגת במקום השישי והאחרון בבית א' במוקדמות הגביע העולמי 2014 עם שתי נקודות מארבעה משחקים. המבחן הראשון של סטראכן יהיה במשחק ידידות נגד אסטוניה בתחילת פברואר וכעובר כחודש וחצי תארח הנבחרת שלו את ווילס במחזור החמישי במוקדמות הגביע העולמי.

אוהדי נבחרת סקוטלנד עם שלט תמיכה במנג'ר גורדון סטראכן. GettyImages
עוד במשחק הקודם של סקוטלנד הקהל דרש את הגעתו של סטרכאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully