וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רוברט ארנשו שוחרר מהקבוצה

החלוץ הוולשי שהגיע בספטמבר האחרון חוזר לקרדיף ולא יהיה בסגל הקבוצה לקרית שמונה: "עוזב בשל בעיות משפחתיות"

מכבי תל אביב הודיעה הערב (חמישי) על שחרורו של רוברט ארנשו, חלוצה הוולשי בן ה-31. החלוץ שהצטרף למכבי בהשאלה מקרדיף סיטי בספטמבר, הסביר לאתר הרשמי של המועדון את הסיבות לעזיבתו: "נסיבות שונות ובעיות אישיות הקשורות במשפחה, מחייבות אותי לחזור לקרדיף. העזיבה של מועדון גדול כמו מכבי תל אביב מאוד קשה בעיקר בגלל המצב בו הוא נמצא. אני מאוד שמח שהצלחתי לתרום למיקום הקבוצה בראש הטבלה ומקווה שהשחקנים ימשיכו בעבודה ויזכו באליפות בסוף העונה".

ארנשו שיחק במכבי העונה עשרה משחקי ליגה, אך פתח בהרכב רק באחד. הוא כבש שני שערים - שניהם שערי ניצחון - מול מ.ס. אשדוד ומול מכבי נתניה. ארנשו בן ה-31 נולד בזמביה ועבר עם אימו ואחותו לוויילס בגיל 17, אז גם החל את דרכו במדי קרדיף סיטי, לשורותיה הוא חוזר. בעשר השנים האחרונות הוא אף רשם 58 הופעות במדי נבחרת ווילס בהן כבש 16 שערים.

גונסאלו גרסיה, רוברט ארנשו שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוזב בשל בעיות אישיות. רוברט ארנשו, משמאל/ברני ארדוב

ארנשו הודה לאנשים שסבבו אותו בתקופתו במכבי: "אני רוצה להודות לכל האוהדים על התמיכה ולאנשי המועדון שהיו נהדרים. אמשיך לעודד את מכבי למרות המרחק ולקוות שהמועדון יזכה להישגים משמעותיים בעתיד. אני מאוד עצוב לעזוב את תל אביב ומרגיש כבוד שיצא לי לשחק במועדון כה מפואר בו הכרתי ויצרתי חברויות לכל החיים".

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוסיף: "לרוברט ארנשו יש חלק חשוב בעובדה שאנחנו ממוקמים בראש הטבלה עם שערי ניצחון שכבש נגד אשדוד ומכבי נתניה. כולנו מעריכים את המקצוענות שלו והגישה החיובית אותה הפגין במהלך ארבעת חודשי ההשאלה ומאחלים לו את מלוא ההצלחה בעתיד".

רוברט ארנשו שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוברט ארנשו וגונסאלו גרסיה במשחק הכדורסל של מכבי תל אביב נגד קאחה לבוראל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully