וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אורי שוחט בסינגל חדש. האזינו

2.1.2013 / 0:14

שוחט, מהמפיקים החשובים והמוערכים בסצנת ההיפ הופ המקומית משחרר אלבום בכורה בלייבל הניו יורקי Soulspazm Records. קבלו טעימה מתוכו

יח"צ - חד פעמי

לאחר שבעשור האחרון שיתף פעולה עם כל אמן משמעותי בסצנת ההיפ הופ הישראלית בהיפ הופ הישראלי (סאבלימינל, הדג נחש, איזי, כהן@מושון, פלד, לוקץ', נצ'י נצ' ועוד), אורי שוחט מצטרף לשורה של אמנים שמייצגים אותנו בחול בכבוד ומוציא השבוע אלבום בינלאומי ראשון בלייבל הניו יורקי המוערך Soulspazm Records.

לאחר שכבר שחרר שני סינגלים מוצלחים מתוך האלבום שייקרא "Always Ready", מוציא כעת שוחט את הסינגל השלישי, "Never Fall", בו מתארח הראפר נצ'י נץ' (את השיר ניתן להוריד בפייסבוק של שוחט).

דרכו של שוחט בנבכי הביטים המקומיים החלה לפני שנים; החל בכך שייסד לפני כעשור את ערבי "לילות חישגוזים" שהיו תחנה חשובה בהיפ הופ הישראלי וכלה בתכנית "החיבור" ששידר ברדיו תל אביב. בין לבין ועד היום, הוא כמובן מטפח כישרונות צעירים ואת הקריירה העצמאית שלו כדי.ג'יי.

האלבום החדש מיועד כולו לרחבת הריקודים, מתכתב ישירות עם ז'אנרים שמבעבעים עכשיו בארה"ב ובאירופה (כן, זה כולל גם טראפ), ומכיל ביטים כבדים ומעושנים מאוד שעתידים לגרום לכם להזיע קשות, כך שכדאי להצטייד בנעליים נוחות ובקבוק מים לדרך. את האלבום ניתן להשיג בכל החנויות הדיגיטליות, ובכללן אייטיונז ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully