וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב קריש דם: הילרי קלינטון אושפזה בבית חולים

31.12.2012 / 3:46

יועצה הקרוב של מזכירת המדינה האמריקאית מסר כי במהלך בדיקת מעקב גילו רופאיה קריש שנגרם מזעזוע המוח שאירע לה החודש. "הרופאים יבחנו המצב ויחליטו אם נדרשת פעולה נוספת"

מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון אושפזה אתמול בבית חולים עקב קריש דם שנגרם מזעזוע המוח שאירע לה החודש – כך מסרה הלילה (שני) מחלקת המדינה האמריקאית. "במהלך בדיקת מעקב שבוצעה היום, הרופאים של מזכירת המדינה קלינטון גילו קריש דם שנוצר כתוצאה מזעזוע המוח שחוותה לפני כמה שבועות", אמר יועצה הקרוב של קלינטון, פיליפ ריינס. "היא מטופלת בנוגדי קרישה בבית חולים בניו יורק ותהיה שם תחת השגחה ב-48 השעות הקרובות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלינטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריינס הוסיף כי "רופאיה של קלינטון ימשיכו לבחון את מצבה, ובכללם את הבעיות האחרות שנובעות מזעזוע המוח. הם יחליטו אם נדרשת פעולה נוספת כלשהי". לפני כשבועיים נמסר כי קלינטון לקתה בווירוס במעיים, בו נדבקה במהלך מסעה האחרון לאירופה. בהמשך נודע כי היא התייבשה והתעלפה, וכשנפלה לרצפה נגרם לה זעזוע מוח.

לפני כשבוע וחצי נודע כי עקב הווירוס שממנו היא סובלת, קלינטון, האמורה לסיים את כהונתה בשבועות הקרובים, לא תצא עוד לנסיעות בחו"ל במסגרת תפקידה הנוכחי. העוזר ריינס אמר אז כי רופאיה של מזכירת המדינה הורו לה לנוח והמליצו להימנע מנסיעות בשבועות הקרובים. "לפיכך, אנחנו לא מתכננים נסיעות עד אמצע ינואר".

עם היוודע דבר מחלתה של קלינטון, היו גם כאלה שפחות הוטרדו ממצב בריאותה. שגריר ארצות הברית בלוב לשעבר, ג'ון בולטון, המשמש כיום כפרשן ברשת "פוקס", טען מוקדם יותר החודש כי קלינטון מזייפת את מחלתה כדי לחמוק מהשימוע בסנאט על רצח השגריר האמריקאי בבנגזי בחודש ספטמבר וכדי לא להעיד בפני הקונגרס עד תום כהונתה. השמועה הופצה גם בכלי תקשורת נוספים, המזוהים עם הימין הנאו-שמרני. "מדובר ב'מחלה דיפלומטית', זה הליך ידוע שדיפלומטים עושים, כולנו יודעים מה זה אומר", טען בולטון, ששימש כשגריר באו"ם תחת הנשיא ג'ורג' וו. בוש.

ביום שישי שעבר הכריז נשיא ארצות הברית ברק אובמה כי הסנטור ג'ון קרי הוא המועמד להחליף את קלינטון עם פרישתה. אובמה כינה את קרי "הבחירה המושלמת" להוביל את הסגל הדיפלומטי של ארצו בשנים הבאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully