וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו השחקן ג'ק קלוגמן

25.12.2012 / 11:17

קלוגמן, 90, הזכור מסדרות הטלוויזיה "הזוג המוזר" ו"קווינסי", וכן מהסרט הקלאסי "12 המושבעים", נפטר לאחר התמודדות ממושכת עם בעיות בריאותיות

שחקן הקולנוע והטלוויזיה ג'ק קלוגמן הלך הלילה (שלישי) לעולמו. קלוגמן, בן 90 במותו, זכור בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה "הזוג המוזר" – בתפקיד אוסקר, שבגרסה הקולנועית גולם עי ידי וולטר מתאו – ו"קווינסי", שם גילם את התפקיד הראשי. כמו כן, כיכב בסרט הקלאסי "12 המושבעים" כאחד המושבעים.

"הוא הלך בפתאומיות ובשלווה", מסר בנו לסוכנות הידיעות רויטרס. "הוא היה שם לרגע אחד, ואחר כך כבר לא". טרם נמסרה סיבת מותו הרשמית של השחקן, אך בנו הוסיף כי לאחרונה אביו היה מצוי בתהליך החלמה מבעיות רפואיות מהן סבל, ביניהן אבדן מוחלט של היכולת ללכת. כמו כן, ידוע כי בשנות ה-80 חלה קלוגמן בסרטן שגרם לו לאבד את קולו, אך השחקן החלים ממנו ואף למד לדבר מחדש. אשתו של קלוגמן בארבע וחצי השנים האחרונות, פגי קרוסבי, היתה לצידו ברגעיו האחרונים.

קלוגמן זכה להצלחה הגדולה ביותר שלו בגיל 48, במסגרת "הזוג המוזר", סדרת הטלוויזיה המבוססת על מחזהו הנודע של ניל סיימון. הסדרה שודרה בשנים 1970-1975 ולא זכתה להצלחה מסחררת, אולם שידורים חוזרים לאורך השנים העלו את קרנה והפכו את קלוגמן והשחקן שלצידו, טוני רנדל, למפורסמים. קלוגמן ורנדל אף הקליטו ביחד אלבום משותף תחת הכותרת "הזוג המוזר שר". למרות שטען שמעולם לא הפך לחבר קרוב של רנדל ("מעולם לא נתתי לאף אחד להתקרב", אמר בראיון), קלוגמן כתב ספר על מערכת היחסים שלו עם רנדל, ואף נשא דברים בהלוויתו בשנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully