וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב הנסתר: מדוע הוחלף רכב הב.מ.וו של מנהיג ש"ס?

13.12.2012 / 12:09

בסביבת הרב עובדיה יוסף דחו את הפרסומים לפיהם המכונית היוקרתית הוחלפה עקב קמפיין הבחירות החברתי של המפלגה. "הוא כמעט לא יוצא מביתו, חבל על ההוצאות", אמר מקורבו

מחזירים עטרה ליושנה? עיתון "מעריב" פרסם הבוקר כי רכבו היוקרתי של מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, הוחלף כדי להימנע מ"ניקור עיניים" ולהתאים את התנהלות הרב לקמפיין החברתי של המפלגה. אך בסביבתו של הרב דחו היום (חמישי) את הטענות והסבירו כי ההחלפה נבעה מסיבות כלכליות ומכיוון שהרב כמעט לא השתמש בכלי הרכב בשנים האחרונות.

עד עתה השתמש הרב במכונית מפוארת מסוג ב.מ.וו, שעלותה, יחד עם ההתאמות והתוספות הנלוות, נאמדת בכמיליון שקלים. לאחרונה הוחלפה מכוניתו של הרב לרכב מדגם סקודה סופרב. על פי מקורבי הרב, אין מדובר בדגם המפואר, שעלותו כ-180 אלף שקלים. לטענתם, הרב מעולם לא נחשד כנהנתן, שצריך כעת "להוריד פרופיל" ולהתאים עצמו למערכת בחירות.

"הרב יצא מהבית פעמיים בחצי שנה"

"מדובר באדם בן 92 שכמעט שלא יוצא מביתו", אמר לוואלה! חדשות אחד מאנשי הבית. "הרכב הקודם היה מיועד עבור נסיעות מחוץ לעיר והותאם כדי שהנסיעות הללו יהיו נוחות לו. בפועל, כבר תקופה ארוכה שהרב כמעט ולא יוצא מהבית, אז חבל על ההוצאות המיותרות". לדבריו, בחצי השנה האחרונה השתמש הרב במכוניתו פעמיים בלבד. "הרב יצא לפני מספר חודשים לאצטדיון טדי בעיר לאירוע סיום הש"ס שאורגן על ידי התנועה. לפני מספר שבועות הוא יצא פעם נוספת לבנייני האומה, נסיעה קצרה מאוד מביתו, כדי להשתתף בכנס של התנועה לקראת הבחירות. זה הכל".

רק לפני כחודשיים התקיים טקס ברית מילה של נינו של הרב. הסב הקשיש השתתף בטקס עצמו ואף שימש כסנדק, אך לאולם האירועים לא הגיע למרות היותו ממוקם במרחק של כחמש דקות מביתו. גם במקרה זה ציינו המקורבים כי בגלל גילו המתקדם ומצב בריאותו של הרב, הוא נמנע מלצאת את פתח ביתו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully