וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מת מהתקף לב בזמן שרקד "גנגנם סטייל"

אימון קולברייד בן ה-46, אב לשלושה ילדים, לקה בלבו בעת שרקד לצלילי הלהיט הדרום קוריאני במסיבת חג המולד במשרדו. אשתו ספדה לו: "הוא אהב לרקוד ותמיד היה מסמר המסיבה"

גבר כבן 46 מלנקשייר שבבריטניה מת ביום שבת האחרון כתוצאה מהתקף לב, בו לקה בעת שרקד לצלילי הלהיט "גנגנם סטייל" במסיבת חג המולד במקום עבודתו. האדם, אימון קילברייד, היה מנהל מערכות מידע במבשלת בירה בבלאקבורן. הוא הותיר אחריו אישה, שחגגה באותו ערב את יום הולדתה, ושלושה ילדים בגילאי 18 עד 22.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בילינו נפלא במסיבה". אימון קילברייד, משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בבריטניה, קולברייד התמוטט שניות ספורות לאחר שהדגים את צעדי הריקוד, המדמים דהירה על סוס, מתוך הקליפ המצליח של האמן הדרום קוריאני סיי. אשתו ג'ולי ניסתה לבצע בו החייאה ללא הצלחה, ופרמדיקים שהגיעו למסיבה כמה דקות לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה החליטה שלא לחקור את המקרה, מאחר שהגיעה למסקנה כי מת בנסיבות טבעיות.

"הוא היה איש משפחה אמיתי ותמיד עבד קשה", ספדה לו אשתו בפייסבוק, "הוא תמיד היה מסמר המסיבה ואהב לרקוד. בילינו נפלא במסיבה ואימון בדיוק סיים לרקוד את ה'גנגנם סטייל'. הוא היה על הבמה ובידר את כולם". לדבריה, בעלה היה חובב גולף מושבע ו"אדם אינטליגנטי שהעניק השראה לילדנו ווידא שיזכו לחינוך טוב".

בעקבות המקרה, מומחה לקרדיולוגיה הזהיר גברים הנמצאים בסיכון ללקות במחלות לב, בעיקר בגיל מבוגר, להימנע מריקודים נמרצים בתקופת החגים. "אני לא אומר שצריך להפסיק לרקוד את ה'גנגנם סטייל'", אמר פרופסור ברנרד קיבני מאוניברסיטת ניו קאסל ל"דיילי טלגרף" הבריטי, "אבל אם אתם לא רגילים לפעילות גופנית, אל תעסקו בפעילות נמרצת ללא הכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully