וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נתי קלוגר ובעלה בדרך ל"מחוברים"

וואלה! סלבס

12.12.2012 / 9:40

עונת הליהוקים לתכניות המציאות ממשיכה להפתיע. הפעם, מדובר בזוג: נתי קלוגר ובעלה בועז רוזנברג, שיקבלו שתי מצלמות ויתעדו את חייהם, יחד ולחוד. וואלה! סלבס זוג או פרט

עונות ה-VIP של תכניות הריאליטי פורצות לחיינו בסערה פעם נוספת, וליהוק הידוענים מתברר כמשימה לא פשוטה בכלל. מי שכן שברה את רצף הסירובים, היתה זו מיכל אמדורסקי, שכעת מסתובבת בעולם עם מצלמת וידיאו אישית, ומתעדת את חייה עבור העונה הבאה של "מחוברים +". כעת, מתגלה ליהוק מסקרן נוסף, שלא לומר דאבל ליהוק: השחקנית, נתי קלוגר ובעלה הבמאי, בועז רוזנברג.

נתי קלוגר. אביב חופי
בקרוב על המסך. קלוגר ורוזנברג/אביב חופי

אחרי שהמשא ומתן עם הזוג הגאה, גל אוחובסקי ואיתן פוקס, עלה על שרטון, עכשיו, כך מספרים מקורבים לקלוגר ורוזנברג, קיבל הזוג הצעה ממפיקי התכנית. לאחר לבטים, החליטו השניים לקחת חלק בעונה המתוכננת של הסדרה הדוקומנטרית, "מחוברים פלוס".

כזכור, מלבד אמדורסקי וקלוגר, גם ליאור נרקיס קיבל הצעה ממפיקי התכנית, ועד כה לא ידוע אם התקבלה הסכמתו להשתתפות בפורמט המשגשג.

מהוט נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעובדה כי העונה הבאה של הלהיט "מחוברים" מועררת סקרנות רבה, אולם הסדרה נמצאת כרגע בשלבי ליהוק מתקדמים, ולכשיסתיימו נשמח לעדכן".

יוצרי "מחוברים פלוס" לא הסכימו לקבל את וואלה! סלבס לעונתה המעורבת (גברים/ נשים), שכן לא ברור לאיזה מגדר היא שייכת.


ליאור נרקיס בדרך ל"מחוברים"?

מיכל אמדורסקי למחוברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully