וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני גייארדו: הסוף

למבורגיני הודיעה כי שנת 2013 תהיה האחרונה עבור מכונית הספורט האיטלקית גייארדו. מחליפה רשמית תבוא בעקבותיה מייד לאחר ירידתה מפס הייצור

תגידו יפה שלום. אחרי שמונה שנים החליטה למבורגיני שזה הזמן להפרד מהגייארדו והודיעה רשמית כי שנת 2013 תהיה האחרונה שלה על הכבישים. היורשת אם שאלתם, תגיע כמה חודשים בלבד אחרי שזו תכנס לספרי ההיסטוריה.

מחזור החיים של הגייארדו לא עומד להסתיים בלי חגיגות. כדי לציין את האירוע הקימה החברה האיטלקית בשיתוף פולקסווגן בעלת הבית, אתר אינטרנט ייחודי המוקדש כולו לגייארדו ולמהדורותיה השונות לאורך השנים: www.TheFinalGallardo.com.

"זה היה מסע מופלא, מרגש ומרתק" כך כתבה החברה על הקיר החברתי. "והנה הגייארדו האחרונה מתקרבת אלינו במהרה. זה סופו של עידן", כך באתר המותג.

למבורגיני גייארדו הוצגה בשנת 2003 ונמכרה בלא פחות משבע גרסאות, החל בקופה, עבור לספיידר וכלה במהדורות סופרלגרה. היא צוידה במנוע בנזין 5 ו-5.2 ל' משותפים של אודי, עם תפוקה שנעה בין 500 ל-570 כ"ס, ותחת הגרסאות החזקות ביותר האיצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ועד מהירות מרבית של 325 קמ"ש.

גרסת הגייארדו לשנת 2013 תחשוף מגון חידושים, אבל היורשת שלה שכנראה תקרא 'הורקן' עומדת להיות "מהפכנית" על פי כלי-התקשורת באיטליה ובעיקר, תציג עיצוב יוצא דופן לסדרה שחולק דמיון עם האוונטדור הבכירה.

את מנוע ה-V10 האטמוספרי תישא הגייארדו גם למכונית החדשה, אולם תיבה ידנית תרד מהפרק ובמקומה תותקן רק תיבת הילוכים חצי אוטומטית תחרותית על כל השכלולים הטכנולוגיים המוכרים מהדגמים הספורטיביים. חשיפה רשמית, עשויה להתרחש כבר באמצע שנת 2013.

למבורגיני גייארדו LP-570-4 סופרלגרה. אתר יצרן
למבורגיני גייארדו LP-570-4 סופרלגרה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully