וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולש נפגע אנוש בחוף ינאי; חבריו משו אותו מהמים

שלומי גבאי

9.12.2012 / 9:41

מחקירה ראשונית עולה כי הגולש נחבט ככל הנראה בראשו מגלשנו האישי או מגלשן אחר והחל לטבוע. גולשים אחרים שמשו אותו מן המים ביצעו בו פעולות החייאה: "הבנו שהוא במצוקה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

גולש גלים כבן 40 נפצע הבוקר (ראשון) באורח אנוש בעת שגלש יחד עם חבריו בחוף בית ינאי שבשרון. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא מורדם ומונשם ומצבו אינו יציב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וגביית עדויות מהרוחצים והגולשים.

גולש גלים נפצע קשה בחוף בית ינאי, דצמבר 2012. שלומי גבאי
צוות מד"א והגולשים מפנים את הפצוע לבית החולים/שלומי גבאי

מחקירה ראשונית עולה כי הגולש נחבט ככל הנראה בראשו מגלשנו האישי או מגלשנו של אחד מחבריו וכתוצאה מכך החל לטבוע, כשהוא קשור בחבל לגלשן. הוא החל לסמן לעזרה וגולשים אחרים שזיהו אותו משו אותו מן המים, החלו לבצע בו פעולות החייאה והזעיקו את כוחות מד"א למקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גולש גלים נפצע קשה בחוף בית ינאי, דצמבר 2012. שלומי גבאי
הגולשים האחרים החלו לבצע בו פעולות החייאה עד להגעת כוחות מד"א/שלומי גבאי

מדובר בגולש גלים ותיק ומנוסה, המתגורר באחד המושבים בשרון ונוהג לגלוש בים לעתים תכופות. הוא הגיע הבוקר לגלוש יחד עם קבוצת גולשים. צחי האוס, שגלש בסמוך אליו סיפר לוואלה! חדשות: "בשלב מסוים שמעתי צעקות והבחנתי בגולש כשהוא במצוקה. יחד עם גולש נוסף, ניגשתי אליו והתחלנו לגרור אותו לכיוון החוף בשחייה. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ובמקביל הזעקנו את מד"א שהגיעו והמשיכו בפעולות ההחייאה". לדבריו, הים היום גבוה מאוד ויש בו גלים "שמאתגרים את גולשי הגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully