וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצדק עירום: השופט פסק - ריצה נודיסטית אינה פשע

אנדרו פוינטון הבהיל אישה אחת יותר מדי כשרץ עירום בפארק בניו זילנד כשלגופו רק נעליים והואשם בחשיפה מגונה. לאחר קבלת ערעורו, סיפר: "זו דרך לומר שאתה מרגיש טוב בגופך"

ריצה בסגנון חופשי מאוד: אנדרו פוינטון בן ה-47, נודיסט מניו זילנד, הואשם באוגוסט 2011 בחשיפה מגונה לאחר שאישה התלוננה שהוא רץ בפארק בעירום - כשלגופו נעלי ספורט בלבד. לאחר שבחודש דצמבר האחרון נמצא אשם, עירער פוינטון על הכרעת בית המשפט וביום שישי האחרון התקבל ערעורו.

יום הרכיבה בעירום על אופניים הבינלאומי, מדריד, ספרד, יוני 2012. רויטרס
מתכנן להשתתף במרוץ אופניים בעירום/רויטרס

בפסיקה הקביל השופט את ריצתו החשופה של פוינטון, שהייתה באזור מיוער המרוחק מההמון, לתרחיש היפותטי בו שני חברי כנופיה מטיילים יחד באותו האזור. בשני המקרים, לדברי השופט, אין עילה להרשעה פלילית. "אדם יכול לחוש מודאג ומוטרד משתי הסיטואציות, אך עם זאת, ההתנהגות בשני המקרים לא יכולה להיחשב כפוגענית", הסביר. הקבוצות השמרניות במדינה ביקרו את הפסיקה. "האם זה היה בסדר אם אדם היה רץ עירום בבית המשפט שלו?", תהה בוב מקוסקרי, דובר הקבוצה השמרנית "משפחה במקום הראשון", שטען כי פסיקת השופט מעידה על מוסר כפול.

"זו לא 'אמנה לנודיסטים' או משהו כזה," אמר עורך דינו של פוינטון, מייקל בוט, לאתר "סטאף" הניו זילנדי, "אני לא מאמין שפסק הדין הזה יגרום לנודיסטים אחרים לחוש שניתנה להם לגיטימציה להתרוצץ עירומים בציבור". לדברי בוט, "כאן היה אדם שיצא מגדרו כדי לממש את חופש ביטוי שלו באופן שלוקח בחשבון את זכויות וצרכי הסביבה". פוינטון אמר כי הפסיקה מסייעת לתמוך בעמדתו כי עירום לא בהכרח נוגע למיניות: "אין בזה התבטאות מינית, זו פשוט דרך להביע את העובדה שאתה מרגיש טוב עם הגוף שלך". לדבריו, הוא מתכנן לנצל את הפסיקה בכדי להשתתף בחודש מרץ במרוץ אופניים המוני, איך לא, בעירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully