וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה: מאוריסיו פלגרינו פוטר מתפקידו

מאמן הקבוצה סיים את תפקידו לאחר התבוסה, 5:2 לסוסיאדד: "זו הייתה החלטה כואבת", מסר נשיא המועדון

ולנסיה פיטרה הערב (שבת) את מאמנה מאוריסיו פלגרינו לאחר התבוסה הביתית 5:2 לריאל סוסיאדד. ההפסד המביך הזה השאיר את העטלפים במקום ה-12 בלה ליגה ובמועדון סירבו להישאר אדישים למצב, כשמי ששילם את המחיר הוא המאמן. "החלפנו דעות, ניתחנו את המצב והחלטנו לפטר את פלגרינו", אמר נשיא ולנסיה מנואל יורנטה דרך הטוויטר של המועדון.

פלגרינו שיחק בוולנסיה בין השנים 1999 ל-2005. הוא הגיע עם הקבוצה פעמיים לגמר ליגת האלופות והפסיד את שני המשחקים. ב-2001 הוא החמיץ את הפנדל המכריע בדו קרב בעיטות ההכרעה מול באיירן מינכן. הוא מונה למאמן העטלפים במאי האחרון, במקומו של אונאי אמרי, שעזב את הקבוצה ועבר לספרטק מוסקבה. תחת פלגרינו, ולנסיה השיגה מאזן של עשרה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושמונה הפסדים בסך הכל, מה שכאמור דירדר אותה עד למקום ה-12 בליגה הספרדית.

בהמשך, אמר יורנטה: "זו הייתה החלטה כואבת, אבל אנחנו חושבים שחלק מהאחריות שלנו היא לקחת החלטות מהסוג הזה. אם אנחנו במצב כזה, הרי שלא הגענו אליו רק בגלל פלגרינו. אני חושב שכולנו אחראים למצב הזה. אנחנו חייבים להגיע מוכנים כבר למשחק בליגת האלופות וזו האחריות שלנו שזה יקרה. קל יותר לא לקבל החלטות כאלו, אבל זה התפקיד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully