וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אפור גשום חוזרים. האזינו לסינגל החדש

29.11.2012 / 0:51

הרכב הרוק הישראלי חוזר עם אלבום חדש לראשונה מזה יותר מ-20 שנה. הסינגל "מבפנים" עוסק בחווית המפגש עם מציאות חייהם של הפלסטינים בגדה המערבית

יח"צ - חד פעמי
אפור גשום - מבפנים. אורן זיו,
אפור גשום/אורן זיו

זקני השבט אולי זוכרים את להקת אפור גשום שהוקמה בסוף האייטיז על ידי מיכל ספיר ואלון ידגר והפכה לאחת המובילות במחתרת הקסטות של שנות השמונים (יחד עם נושאי המגבעת, פוליאנה פרנק, הפליז ו-3ח'). לאחר עזיבת ידגר והצטרפותם של עודד שכטר, אורן קפלן ואורן רביב, יצא אלבום הבכורה שלהם, "פברואר", אשר נחשב אז והיום לתקליט רוק ישראלי מלנכולי ובועט.

ספיר עברה להתגורר בחו"ל, שם המשיכה ליצור ולנגן, ולאחרונה חזרה ארצה. המפגש המחודש עם ישראל הוליד כמה שירים חדשים בעברית, ואת ההחלטה להחזיר לפעילות את ההרכב, ביחד עם שכטר, שי לוינשטיין ואביב ברק.

"מבפנים" הוא הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש, שעוסק בחווית המפגש עם מציאות חייהם של הפלסטינים בגדה המערבית, בהשראת פרויקט של ארגון "בצלם", שבמסגרתו מחולקות מאות מצלמות לפלסטינים החיים באזורי עימות. דרך סיפור של מפגש אישי עם אדם מתבונן, השיר שואל מה אפשר לראות מכאן ומשם. האלבום כולו מורכב משירים בעברית ובאנגלית שספיר כתבה בשנים האחרונות.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אפור גשום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully