וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סטיוארט בן 50: הרגעים הגדולים

28.11.2012 / 1:13

לכבוד יום הולדתו של ג'ון סטיוארט, האיש המצחיק הכי רציני באמריקה, בחרנו את הרגעים הגדולים ביותר שלו – מהעימות עם ביל אוריילי עד המתקפה על ברק אובמה

ג'ון סטיוארט, האיש והבלורית, מציין היום את יום הולדתו ה-50, יובל בו הצליח להפוך בערך כל נושא אקטואלי על הפלנטה לפאנץ' מחודד. סטיוארט הוא אולי הקומיקאי היחיד באמריקה שמצליח להצחיק בטירוף גם כשהוא פשוט שותק, עם כל מבט המום שהוא נועץ במצלמה אחרי שציטט מהחדשות. מאז שנת 1999 הוא מנחה את תוכנית הסאטירה של ערוץ קומדי סנטרל, "הדיילי שואו", שהשלימה השנה עשור רצוף של זכייה בפרס האמי. ספרו "(America (The Book" היה בין 15 רבי המכר הגדולים בארצות הברית לשנת 2004, וקיבע את מעמדו כאיש המצחיק הכי רציני שיש, ואחד מהדוברים הרהוטים של השמאל בארה"ב. לאורך שנותיו בתקשורת השתתף בעשרות עימותים, ויכוחים וקרבות פוליטיים וכמעט תמיד יצא כשידו על העליונה - כשבדרך אל הניצחון הוא מרבה להשתמש בהומור השנון שלו. לרגל 50 שנות קומדיה וסאטירה, אספנו עבורכם את הרגעים הגדולים שלו.

תפקידי האורח אצל לארי סנדרס

בתחילת דרכו הטלוויזיונית, סטיוארט החזיק בתפקיד אורח קבוע בסיטקום "המופע של לארי סנדרס", בו גילם את עצמו, כמי ש – כמה מפתיע - עתיד לרשת את לארי סנדרס כמנחה טוק שואו. כמה שנים אחר כך, הוא המציא מחדש את הז'אנר של תוכנית האירוח הטלוויזיונית.

מתעמת עם ברק אובמה

ברק אובמה הוא פרה קדושה בעסקי הבידור - זה אופנתי להיות סלב ליברלי ועוד יותר אופנתי לאהוד את הנשיא השחור הראשון של ארצות הברית. עם זאת, שנתיים לתוך הקדנציה שלו, אובמה הגיע להתארח אצל סטיוארט, ודווקא אצלו, קיבל על הראש ונדרש לענות על השאלות הקשות ביותר. סטיוארט תהה בפניו, בחן ובהומור טיפוסיים, מה בעצם עשה הנשיא בקדנציה שלו עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כותש את ביל אוריילי בעימות טלוויזיוני

לא חסרים אנשים שמתים לחשוף ערוותו של סטיוארט, להביך אותו בפרהסיה ולגרום לאמריקאים להבין שהוא לא יותר מליצן. אבל כאמור, קשה לנצח אותו בוויכוח. סטיוארט מתעב, למשל, את פוקס ניוז ואת ואת הפרשן הפוליטי שלה, ביל אוריילי, והשניים נהנים להזמין אחד את השני להתארח זה בתוכניתו של זה, ולהתכתש מול המצלמות. מוקדם יותר השנה הם נפגשו במגרש ניטרלי, לעימות רשמי לקראת הבחירות. זה היה עימות מעונב מעט פחות מזה של המועמדים לנשיאות, כפי שיעיד המשפט של סטיוארט, "ידידי ביל אוריילי הוא פשוט מלא בחרא".

תוקף את CNN

רשת CNN רגילה לחטוף מסטיוארט באופן קבוע. כשהוזמן להתארח בתוכנית "Crossfire", הוא האכיל את שני המנחים אבק, תקף אותם ואת רשת הבית שלהם בשידור חי ודרש "תפסיקו לפגוע באמריקה". כשהתארח אצל לארי קינג רמז כי CNN פיטרה את הפרשן ריק סנצ'ז לא בגלל התבטאויותיו האנטישמיות, אלא פשוט כי נוח לה לתפוס טרמפ עליהן ולהצטייר כאבירי הצדק.

מנחה את האוסקר

ב-2008 הנחה סטיוארט את טקס האוסקר, וכהרגלו, לא היסס לרדת על הוליווד. בקטע הבא הוא טוען שפספס חלק מהטקס כי היה עסוק בלצפות בסרט באייפון שלו. אחר כך הוא גם צחק על הסיינטולוגיה, אמר שהוליווד ליברלית מדי וביקש מאנשים להפסיק להוריד סרטים מהאינטרנט כי זה ממש פשע לגנוב מסלבס בריאים, יפים ומצליחים.

העצרת להחזרת השפיות (עם סטיבן קולבר)

כשהפרשן השמרן גלן בק קיים ב-2010 את עצרת "להחזיר את הכבוד" שלו, ביום השנה לנאומו המפורסם של מרטין לותר קינג למרגלות אנדרטת לינקולן בוושינגטון, סטיוארט לא נשאר חייב. יחד עם סטיבן קולבר הוא הרים את עצרת הנגד - "להחזיר את השפיות". קולבר, אגב, בדמותו הפיקטיבית כאולטרה-שמרן, קרא לכל "הפטריוטים חובבי החופש" להגיע למצעד כדי להיאבק ב"כוחות האופל האופטימיים של סטיוארט".

התפקיד ב"סמוצ'י חייב למות"

לפעמים סטיוארט יוצא מעורו כמגיש קר רוח ויוצא למסעות על המסך הגדול. בסרט "סמוצ'י חייב למות" הוא מגלם את מריון סטוקס, מפיק טלוויזיה מושחת ושפל שיעשה הכל כדי להרוויח כסף ולא יהסס להאכיל בחרא את הילדים שצופים בתכנים שלו.

הנאום המרגש אחרי ה-11 בספטמבר

כל מי שטוען שסטיוארט הוא ציניקן חסר לב מוזמן לצפות בקטע הבא ולאכול את הכובע. בתוכנית הראשונה שלו לאחר אירועי ה-11 בספטמבר, סטיוארט פנה לצופיו במונולוג נרגש על גבול המגומגם, בקול חנוק. סטיוארט נותר חסר מילים אל מול מתקפת הטרור האכזרית. הוא הזכיר את הזכות שניתנה לו, כאזרח במדינה חופשית להביע ביקורת כלפי הממשל, טען שהוא מודע לכך שעסקי הטלוויזיה שוליים בתקופה כזו, ועדיין התעקש להמשיך, כי זה מה שהוא וצוותו יודעים לעשות כדי להתמודד עם הכאב. מרגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully