וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-22:00: משדר מיוחד בוואלה! - הליכוד בוחר רשימה

מפלגת השלטון ממשיכה היום לבחור את נציגיה לכנסת ה-19. החל מ-22:00 תקיים וואלה! חדשות משדר מיוחד בהנחיית ינון מגל מגני התערוכה בת"א. מי יתברג בצמרת, ומי יישאר בחוץ?

היום זה קורה – הליכוד יסיים לבחור את רשימתו לכנסת ה-19. וואלה! חדשות תלווה הערב (ראשון) את אירוע הכרזת תוצאות הפריימריז במפלגת השלטון במשדר מיוחד בהנחיית ינון מגל, החל מהשעה 22:00 בשידור חי מגני התערוכה. כל העדכונים, הפרשנויות, הקולות ובעיקר התוצאות – גולשי וואלה! יקבלו את כולם ראשונים, בשידור חי וישיר מתל-אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משדר מיוחד בוואלה! החל מהשעה 22:00/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההצבעה בבחירות המוקדמות בליכוד התחדשה הבוקר בקלפיות ברחבי הארץ, נוכח תקלות שהיו אתמול במערכת המחשוב. מנהלת הליכוד הודיעה כי ל-39 הקלפיות שנקבע כי ייפתחו, יתווספו שלושה קלפיות במועצה האזורית שומרון, במועצה האזורית בנימין ובדרום הר חברון.

ההצבעה בקלפיות צפויה להסתיים ב-21:00. אמש נסגרו הקלפיות בחצות, לאחר ש-51.6% מבעלי זכות ההצבעה הספיקו לממש את זכותם. תוצאות ההצבעה אתמול הועלו על שני תקליטורים - אחד מהם הועבר ליו"ר ועדת הבחירות והשני למבקר המפלגה, בניסיון למנוע זיופים.

הבוקר פנה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למתפקדי הליכוד שלא הצביעו אתמול, בבקשה לעשות זאת היום. "בוקר טוב מתפקדי הליכוד, מדבר בנימין נתניהו. אני פונה אליכם, אלה מכם שלא הצביעו אתמול בפריימריז לעשות זאת היום. בשל התקלות במחשבים, החליטה ועדת הבחירות של הליכוד להאריך את הבחירות לפריימריז ביום נוסף", אמר נתניהו, "ולכן היום, יום שני, מתקיימות בחירות לפריימריז בליכוד. יש לכם את הזכות המלאה להצביע ולהכריע, אני מבקש מכם לבוא לקלפיות, הן פתוחות משעה 11:00 בבוקר ועד השעה 21:00 בערב ותוכלו למצוא את מקומות ההצבעה באתר הליכוד באינטרנט. לכו להצביע, לכו להכריע, להתראות בקלפיות".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully