וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנון יגיש תלונה נגד זועבי: "מחבלת עם חסינות"

פנחס וולף

24.11.2012 / 20:56

דנון הודיע כי יתלונן בפני וינשטיין על כך שחברת הכנסת מבל"ד עמדה דקת דומייה במהלך המבצע בעזה לזכר "השהידים שנהרגו מאש צה"ל". זועבי: "שישכור עבריין להתנקש בי וזהו"

ח"כ דני דנון הודיע הערב (שבת) כי בכוונתו לפנות מחר ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בדרישה לפתוח בחקירה נגד חברת הכנסת חנין זועבי (בל"ד), בעקבות החלטתה במהלך מבצע "עמוד ענן" לעמוד דקת דומייה לזכר מי שהיא הגדירה כ"שהידים" שנהרגו בתקיפות צה"ל, יחד עם חברי "בל"ד" אחרים במהלך ועידת המפלגה.

חברת הכנסת חנין זועבי בכנס של לשכת עורכי הדין בנושא שוויון בנטל, יולי 2012. דרור עינב
"השתמשה בחסינות שלה כדי לתמוך במאבק טרור"/דרור עינב

לדברי דנון, "הדבר מראה על הזדהות עם הפלסטינים בעזה בזמן שמתנהלת מלחמה איתם, וכן על קשרים עם גורמים בחמאס, כמו דובר חמאס שבירך אותה ואת חבריה על דקת הדומייה".

מלבד פנייתו לוינשטיין, החל דנון כבר לפני מספר שבועות בניסיונות להביא לפסילתה של זועבי מלהתמודד לכנסת. לצד פנייה לוועדת הבחירות המרכזית, שהגיש גם חבר מפלגתו אופיר אקוניס, הוא יזם עצומה שזכתה לתמיכתם של כ-50 אלף איש, הדורשים למנוע את כניסתה לכנסת ה-19. אם ניתן להסתמך על העבר, ייתכן כי בסופו של דבר ועדת הבחירות תפסול את ההתמודדות, אך לא מן הנמנע שבג"ץ יכשיר את ריצתה.

זועבי: "מרחמת על דנון"

הערב הגדיר דנון את חברת הכנסת זועבי "מחבלת עם חסינות" ואמר כי מקומה מאחורי סורג ובריח. "היא השתמשה בחסינות שלה כדי לתמוך במאבק טרור שמטרתו להרוג את חיילי צה"ל. אין לאדם כזה מקום בכנסת ישראל - מקומה בבית סוהר". דנון הוסיף כי "זועבי היא ממשיכת דרכו של חבר הכנסת הבוגד עזמי בשארה, שלאחר אינספור התבטאויות נגד ישראל, נאשם בסיוע לחיזבאללה במלחמת לבנון השנייה וברח מהארץ".

ח"כ זועבי מסרה בתגובה: "באמת שאני מרחמת על דנון. למה שלא ישכור עבריין להתנקש בי וזהו? אלו אמירות שמתאימות לעבריין מהעולם התחתון יותר מאשר לחבר פרלמנט. או אולי שיפנה לפסיכולוג. אני לא הייתי מתעכבת בשביל גזענים חולניים שכאלה, אם לא הייתה להם לגיטימציה בתרבות הפוליטית הדומיננטית. לצערי הם הופכים למסוכנים בגלל האווירה הגזענית שממנה הם שואבים את הלגיטימיות שלהם. אמשיך לפעול נגד כל הזרם הפשיסטי החולני שהם מייצגים, וכדאי לכל אדם נורמלי להצטרף למאבק לדמוקרטיה שאני מייצגת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully