וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 42: גולן מלול עושה קאמבק

איציק סולומון

22.11.2012 / 15:12

שוער העבר של מכבי פ"ת, בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל חוזר לעמוד בין הקורות במכבי נצרת עילית. היו"ר: "יש לו חלודה, אבל רואים שהוא היה שוער גדול"

בגיל 17 הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי מכבי פתח תקווה בליגת העל, בגיל 37 הוא עשה קאמבק במדי בית"ר עפולה מליגה ג', והיום, בגיל 42, עושה גולן מלול, שוער נבחרת ישראל לשעבר, קאמבק נוסף במדי מכבי חנן אוחיון נצרת עילית, המדורגת שנייה בליגה ג' מחוז יזרעאל.

בימי השיא שלו שיחק מלול גם בבית"ר ירושלים ובמכבי חיפה, וברקורד שלו שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל. הוא לא שיחק כדורגל פעיל בארבע השנים האחרונות, והסתפק במשחקי קט רגל במדי נבחרת תנובה תל יוסף, שם הוא עובד, בליגות למקומות עבודה. בשבוע שעבר חזר מלול להתאמן בנצרת עילית. השבוע יוצא לו כרטיס שחקן, ואם לא תקרה תקלה של הרגע האחרון יעמוד בשער הקבוצה במשחק הצמרת בשבוע הבא נגד כפר סולם. מלול, יש לציין, עושה זאת בהתנדבות, כמו שאר שחקני הקבוצה. התנאי היחיד שלו היה לא לחלל שבת.

הקשר עם השוער נעשה באמצעות שחקני הקבוצה מאיר ואלירן עטיה, שאחותם עמית יוצאת עם יותם מלול, אחיו של גולן. במהלך שיחה עמו הם העלו את האפשרות שיסייע לקבוצה, גולן מלול התלהב, ומכאן הדרך לקבוצה הייתה קצרה. יושב ראש ובלם הקבוצה שרון סויסה אמר: "גולן מלול יהיה תוספת כוח משמעותית עבורנו. יש לו עדיין חלודה, אבל רואים שהוא היה שוער גדול".

  • עוד באותו נושא:
  • גולן מלול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully