וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת ישראל הפסידה 2:1 לבלארוס

הנבחרת של גוטמן הביכה את עצמה בטדי. דמארי כבש (19) אבל קיסליאק (45) ובלאנוביץ' (46) ניצלו טעויות קשות של אוואט. עטר ערך בכורה, הקהל קילל את לוזון ואבוקסיס

מגד גוזני

נבחרת ישראל פיתחה לעצמה חלומות ותקוות אחרי הניצחון הכפול על לוקסמבורג. במרץ הנבחרת של אלי גוטמן תפגוש באיצטדיון רמת גן את פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו, אבל על פי משחק ההכנה שלה הערב (רביעי) מול בלארוס נראה שיש לה הרבה מאוד סיבות לחשוש. הבלארוסים, לא מאריות היבשת אם נהיה כנים, חגגו 1:2 בטדי, לשם נדדה הנבחרת באחת ההופעות החלשות ביותר שלה.

דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. מגד גוזני
שבוע שירצה לשכוח. דודו אוואט/מגד גוזני

הנבחרת של גוטמן הגיעה כאמור מעודדת מהניצחונות על לוקסמבורג, כאשר המאמן בחר להמשיך עם עדן בן בסט ותומר חמד, כשאליהם הצטרף גם עומר דמארי בחלק הקדמי. ההתחלה נראתה מבטיחה, ובדקה ה-19 ישראל גם עלתה ליתרון אחרי טעות בהגנה הבלארוסית, שהובילה לחטיפה של חמד ושער של דמארי. אלא שמכאן הנבחרת החלה להאט את הקצב ונראתה פשוט רע.

בתוספת הזמן של המחצית הגיע השוויון כשאיתן טיבי טעה בהרחקת הכדור ודודו אוואט שלא התמקם טוב ספג שער לא מחויב המציאות אחרי שסרגיי קיסליאק הבקיע. אבל הטעות הקשה יותר הגיעה עם פתיחת המחצית השנייה, כאשר השוער עמד על קו החמש וספג שער מ-25 מטר מסרגיי בלאנוביץ', שהכריע את ההתמודדות. וזה יכול היה להיגמר גרוע יותר אחרי שהבלארוסים הרבו לאיים על השער ובנס הסתפקו בשני שערים בלבד. אוואט משלים שבוע שחור מבחינתו שהחל עם השער המצחיק שספג ממסי.

8,000 הצופים שהגיעו לטדי קיוו לזכות לרגיעה מסוימת במצב הרוח על רקע המצב הבטחוני המתערער, אבל בפועל זו כאמור הייתה הופעה רעה מאוד. האוהדים, שמרביתם אוהדים את בית"ר ירושלים, שרו בגנותם של אבי לוזון ויוסי אבוקסיס במהלך המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלט של אוהדי בית"ר ירושלים במשחק נבחרת ישראל: "נבחרת ישראל לעם ישראל". מגד גוזני
קיללו את אבי לוזון ואבוקסיס. אוהדים של בית"ר ירושלים שהגיעו למשחק הנבחרת/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 1 - לי אוואנס הוולשי הוציא לדרך את המשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת בלארוס בטדי.

דקה 5 - הזדמנות מסוכנת ראשונה לנבחרת כאשר ביברס נאתכו הגביה כדור קרן שכמעט ומצא את תומר חמד שהסתנן, אבל חלוץ מאיורקה פספס.

דקה 16 - ביברס נאתכו לקח בעיטה חופשית מ-25 מטרים, וסובב את הכדור מצוין, אבל פספס את המסגרת לא בהרבה.

דקה 19 - גול! טעות קשה של איגור פיליפנקו שהתמזמז עם הכדור הביאה לחטיפה של תומר חמד הנחוש שמסר לעומר דמארי, וחלוץ הפועל תל אביב התקדם ושלח בעיטה חזקה פנימה. 0:1 לנבחרת ישראל.

דקה 34 - מקסים ז'אבנרציק הגביה כדור לעברו של סרגיי קורנילנקו שהגיע, אבל דודו אוואט הקדים אותו והצליח להרחיק היטב.

דקה 35 - מהראן ראדי שעט לעבר השער ושיגר בעיטה חזקה מ-18 מטר, אבל הכדור שלו חלף ליד השער. ניסיון מעניין.

דקה 40 - עוד הזדמנות מצוינת לנבחרת לכבוש כאשר דמארי השאיר לנאתכו, שהמשיך עם בעיטה מהאוויר, אבל זה הסתיים שוב מחוץ למסגרת.

דקה 44 - גם הבלארוסים קיבלו בעיטה חופשית, וקורנילנקו שיגר כדור שחלף ליד הקורה הימנית של דודו אוואט.

דקה 45 - גול! גם בצד השני קיבלנו טעות כשאיתן טיבי הרחיק בנגיחה כדור לאמצע שמצא את סרגיי קיסליאק, וזה המשיך עם בעיטה מהאוויר פנימה. גם דודו אוואט לא נקי מהשער. 1:1 במחצית.

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. מגד גוזני
קיבלו מתנה, וניצלו אותה עד תום. שחקני הנבחרת חוגגים את שער היתרון/מגד גוזני

מחצית שנייה

דקה 46 - בפתיחת המחצית השנייה ערך אלי גוטמן חילוף משולש: אביחי ידין, חן עזרא וגל אלברמן נכנסו במקומם של עומר דמארי, מהראן ראדי ובירם כיאל.

דקה 46 - גול! טעות כדור ואיבוד של הנבחרת עלה בשער הכי מהיר שיש כשסרגיי בלאנוביץ' ניצל את זה ושיגר בעיטה מ-25מטר שמצאה את אוואט על קו החמש, 1:2 מפתיע לבלארוס.

דקה 59 - עזרא הכין כדור טוב לנאתכו ששלח בעיטה מסוכנת מקצה הרחבה, אבל לא דייק והחטיא את המסגרת.

דקה 63 - ניסיון ראשון של תומר חמד לסכן את השער, אבל הבעיטה שלו מחוץ לרחבה נהדפה על ידי סרגיי ורמקו.

דקה 64 - הכנסת כדור טובה אל ברסאן הסתיימה עם מצב של אחד על אחד מול אוואט, אבל הפעם השוער הישראלי יצא היטב והדף את הסכנה עם הגוף.

דקה 67 - רגע היסטורי מבחינתו של אלירן עטר, שעלה לראשונה להופיע במדי נבחרת ישראל. עטר נכנס במקומו של תומר חמד.

דקה 72 - אנטון פוטסילה התקדם באגף הימני ובעט בעיטה שנראתה כלא מסוכנת מזווית אפס, אבל הכדור פגע במשקוף ולמזלה הרב של הנבחרת לא נכנס פנימה.

דקה 78 - דאבל פס מצוין הסתיים עם בעיטה של סנטיסלב דראגון מול אוואט מעל השער, אבל בהחלט הזדמנות מצוינת לבלארוסים לסגור את הסיפור.

דקה 84 - אבוחצירא הופל ברחבה במהלך של קרן, אבל השופט הוולשי לא ראה את העבירה ומנע מישראל לקבל פנדל.

אלירן עטר שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
הופעת בכורה במדים הלאומיים. אלירן עטר/מגד גוזני

הרכבים

נבחרת ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, איתן טיבי, דן מורי, גל שיש, גל אלברמן (בירם כיאל 46), ביברס נאתכו (אלעד גבאי 76), מהראן ראדי (אביחי ידין 46), עומר דמארי (חן עזרא 46), עדן בן בסט (שמעון אבוחצירא 62), תומר חמד (אלירן עטר 67).

נבחרת בלארוס: סרגיי ורמקו, אלכסנדר מרטינוביץ', איגור פיליפנקו (דימיטרי ורחובצוב 46), ויטלי טרובילו (מקסים בורדצ'ב 73), סרגיי בלאנוביץ' (ואשינסקי 89), סנטיסלב דראגון, אנטון פוטסילה (אליאכסנדר ולאדזקו 84), יאן טיגורב (רנאן ברסאן 46), מקסים ז'אבנרציק, סרגיי קיסליאק, סרגיי קורנילנקו (איליה אלכסייביץ' 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully