וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס פיטרה את מייק בראון

הקבוצה מעיר המלאכים, שמחזיקה במאזן הגרוע במערב עד כה, החליטה על זעזוע לאחר פתיחת עונה של ארבעה הפסדים וניצחון

רעידת אדמה בלוס אנג'לס לייקרס, שם פוטר הערב (שישי) המאמן מייק בראון.

אחרי שבמהלך הפגרה צורפו לקבוצה שני שמות ענקיים בדמות דוויט הווארד וסטיב נאש, ציפו בעיר המלאכים לדרוס את הליגה ולהחזיר, יחד עם קובי בריאנט ופאו גאסול, את האליפות לקבוצה.

אלא שפתיחת העונה הייתה איומה. במשחקי ההכנה עמדו הלייקרס על מאזן 8:0 ומי שחשב שהדברים ישתנו כשהמשחקים האמיתיים יחלו, התבדה. לוס אנג'לס פתחה את העונה עם מאזן של ארבעה הפסדים וניצחון בודד ושמועות על יחסים מעורערים בין בריאנט ובין בראון, כמו גם בין סגן נשיא הקבוצה ג'ים באס למאמן, החלו לפרוח.

מייק בראון מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא הסתדר בלייקרס. בראון/AP

סרטון וידיאו, בו נראה קובי מביט באופן נזעם לכיוונו של בראון לקראת סיום משחק ההפסד ליוטה, הפך לזהב ברחבי הרשת ולמרות שבריאנט ניסה לגמד את האירוע, כנראה שהדברים היו הרבה יותר שבורים ממה שנראה.

תחילה עוד שקלו בלייקרס לתת לבראון, שאימן כמובן את לברון ג'יימס בשנותיו האחרונות בקליבלנד ואת הלייקרס בשנה שעברה, עוד הזדמנות, במסגרת רצף המשחקים הקרוב, שיכלול שישה משחקי בית רצופים לקבוצה, אבל נראה שבסופו של דבר ויתרו ב-LA גם על הדבר הזה, אולי מתוך חשש שעוד כמה הפסדים יהפכו את המרדף אחר צמרת הליגה לבלתי אפשרי.

עדיין לא ברור מי יחליף את בראון, אבל השמועות כרגע מדברות על אחד מעוזריו, ברני ביקרסטאף או צ'אק פרסון, שייקחו את המושכות, לפחות באופן זמני, אולם בשעות האחרונות עלו דיווחים כי גם פיל ג'קסון, שפרש מאימון לאחר עונת 2010/11, נלקח בחשבון. על פי הדיווח, הנהלת הקבוצה ערכה סדרת דיונים ב-48 השעות האחרונות והגיעה למסקנה כי הדרך אליה הולכת הקבוצה היא איננה הרצויה.

כאמור, בראון והלייקרס סבלו עד מלא מעט חוסר מזל. סטיב נאש הפצוע הצליח לשחק 34 דקות בהפסד לדאלאס בערב הבכורה, 16 בהפסד לפורטלנד למחרת ומאז הוא מושבת. הווארד הודה שהוא עדיין מתאושש מניתוח הגב שעבר בעונה שעברה ואילו בריאנט סוחב פציעה ברגלו.

מייק בראון בן ה-42, הצטרף ללייקרס בראשית העונה שעברה, כמחליפו של פיל ג'קסון האגדי. הוא נחת בעיר המלאכים אחרי חמש עונות עם קליבלנד ולברון ג'יימס, אותם לא הצליח להוביל לזכייה בטבעת אליפות ונאלץ להסתפק בהופעה בודדת בגמר ה-NBA. בעונתו הראשונה עם הלייקרס הוא עמד על מאזן של 25:41 וזכה בבית הפאסיפי. הקבוצה נעצרה בחצי גמר המערב, עם הפסד 4:1 לאוקלהומה סיטי.

כדורסלן העבר מג'יק ג'ונסון. Joe Kohen, AP
מג'יק הביע את דעתו/AP, Joe Kohen

"יש לי הרבה כבוד למשפחת באס ולמסורת של הלייקרס", אמר בראון, "אני רוצה להודות לכולם על ההזדמנות שהם העניקו לי. יש בי הערכה עמוקה למאמנים ולשחקנים עימם עבדתי בשנה החולפת ואני מאחל למועדון רק הצלחה בהמשך הדרך".

הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק מסר: "זו הייתה החלטה קשה וכואבת. מייק היה עובד חרוץ ומסור, אבל הרגשנו שלטובת הקבוצה, צריך לעשות שינוי ברגע זה. אנחנו מעריכים את המאמצים והתרומה של מייק ומאחלים לו ולמשפחתו כל טוב".

מג'יק ג'ונסון צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני מרגיש רע עבור מייק בראון. הוא בחור נהדר, אבל אני לא חושב שהוא התאים לתפקיד מהרגע הראשון. אשמח לראות את פיל ג'קסון או בריאן שואו בתפקיד. הלוואי ופט ריילי היה פנוי".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully