וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול מכחיש שסחט אברך: "הגיע אליי מרצונו"

31.10.2012 / 14:58

העבריין דחה הטענות לפיהן כלא והכה אברך ירושלמי יחד עם אשתו וכמה מאנשיו. עורכי דינו אמרו כי הסתתר בימים האחרונים "כדי שהמשטרה תשלים את החקירה". מעצרו הוארך ב-6 ימים

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

צ'רלי אבוטבול, הנחשב לראש ארגון פשיעה, הכחיש היום (רביעי) את החשדות המיוחסים לו, לפיהם הוא, אשתו ואנשי ארגונו סחטו אברך מהצפון באלימות. לטענתו, האברך הגיע אליו מרצונו, כשהוא כבר סובל מחבלות, כדי שאבוטבול יסייע לו. אבוטבול טוען כי האברך גנב סכום כסף מרב מהצפון, ורצה שאבוטבול יעזור לו להשיב את הכסף מידי שותפיו לגניבה. הוא ציין עוד כי האברך נשאר ללון בביתו בהסכמה, ומכאן שלא החזיק בו בכפייה במהלך הלילה כפי שטוענת המשטרה.

לשאלה מדוע הסתתר בימים האחרונים עד שנעצר הלילה, השיבו סנגוריו של אבוטבול, עורכי הדין משה שרמן, יניב פרץ וחן מאירי, כי הוא שמע שאשתו נעצרה והחליט "לתת זמן כדי שהמשטרה תשלים את החקירה ותגיע לאמת". מעצרו של אבוטבול הוארך בשישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. לפני הדיון בהארכת מעצרו אמר אבוטבול: "אני רגוע לחלוטין, אסור לי לדבר עם התקשורת". בנוסף לאבוטבול, ידון בית המשפט בהארכת מעצרם של ארבעה חשודים שנעצרו עמו במהלך הלילה.

עורך דינו של אבוטבול, משה שרמן, אמר כי "צ'רלי עצור כמו תמיד על לא עוול בכפו ואשתו נעצרה רק כי היא אשתו". לדבריו למשטרה יש "צוות צ'רלי". "היאחב"ל שם לו למטרה 'לחסל' את משפחת אבוטבול", הוסיף עורך הדין. "במשך השנים האחרונות הוא כל פעם נעצר ומוחזק ימים ולפעמים שבועות ואז הוא משתחרר. לכן הפעם הוא החליט להתחבא כדי שהפעם קודם כל הם יחקרו ורק אחר כך יחליטו אם לעצור אותו".

הארכת מעצר לצ'רלי אבוטובול בחשד לחטיפה ואיומים, אוקטובר 2012. יותם רונן
מכחיש את טענות המשטרה. צ'רלי אבוטבול, היום/יותם רונן

אבוטבול חשוד כי הרב מאזור הצפון שכר את שירותיו כדי לסחוט את האברך, שהרב חשד כי גנב כסף מביתו. שניים מהחשודים הנוספים בפרשה נמצאו בדירה שבה שהה אבוטבול, בעוד ששניים נוספים אותרו בקרבת מקום. אתמול הותר לפרסום כי אשתו של אבוטבול, סוניה, נעצרה בשבוע שעבר באותה פרשה, בחשד לעבירות של חטיפה, כליאת שווא וסחיטה, כמו גם שבעה חשודים נוספים. סוניה אבוטבול מכחישה מכל וכל את החשדות נגדה, וטוענת כי הייתה במיטתה בעת שהאירוע התרחש לכאורה. סנגורה, עורך דין יניב פרץ, טוען כי מעצרה הוא ניסיון של המשטרה להפעיל לחץ על בעלה. "ידוע וגלוי לעיני כל כי מרשתי מוחזקת כבת ערובה עד למעצרם של אחרים. מרשתי מכחישה כל קשר לאירועים והיא מוחזקת במעצר אך ורק בגלל שם משפחתה".

הפרשה הותרה לפרסום עם מעצרו של הרב מהצפון, והחקירה מנוהלת ביחידה הארצית לחקירות פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל), הגוף האחראי על חקירות בתחום הפשיעה המאורגנת. מהחקירה עולה לכאורה כי הרב שם לב לפני זמן מה כי מביתו נגנב סכום של מאות אלפי שקלים, אשר ככל הנראה היו פדיון של אירוע משפחתי. על פי החשד, הרב ומקורביו ערכו "חקירה עצמאית", במהלכה עלה חשדם כי מי שעומד מאחורי הגניבה הוא אברך ירושלמי, שביקר בבית הרב. כשהתעמתו עמו הוא הכחיש כי ביצע את הגניבה.

על פי החשד, פנה הרב לארגונו של אבוטבול, או כפי שכינה זאת גורם משטרתי – "הביא תגבורת מנתניה". מהחקירה עולה לכאורה כי אבוטבול ואנשיו הגיעו ביום שני שעבר לבירה, ותוך כדי איומים, הכניסו את האיש לג'יפ ולקחו אותו למרתף בבניין המגורים של בני הזוג אבוטבול בנתניה. שם, על פי החשד, נכלא ו"נחקר" האברך על ידי צ'רלי אבוטבול ואנשיו, בהם אשתו סוניה, תוך שהם מכים אותו קשות בראשו ובכל חלקי גופו, חוסמים את פיו ומאיימים על חייו, במשך לילה שלם. עוד עולה מהחקירה כי האברך הצליח בסופו של דבר להימלט מהמקלט ופנה לקבלת טיפול רפואי, כשהוא סובל מחבלות ומשברים בפניו. עוד באותו היום נעצרה סוניה אבוטבול, והיאחב"ל הוציאה צו איסור פרסום גורף על פרטי הפרשה. מעצרה של אבוטבול הוארך כמה פעמים. במשטרה חושדים כי 15 בני אדם בסך הכול היו מעורבים באירוע, בהם כאמור צ'רלי אבוטבול עצמו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully