וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: קאמבק מטורף ו-5:7 לארסנל על רדינג

מדהים: התותחנים פיגרו 4:0 בדקה ה-37 ונראו בדרך להשפלה, אבל וולקוט (45), ז'ירו (64), קוסיילני (89) ועוד אחד של האנגלי (96) קבעו הארכה. שמאק כבש לארסנל (103), אך פוגרבניאק איזן (118). פנדלים? שערים של וולקוט ושמאק הכריעו את העניינים, כראוי, בדקה ה-120

טוב, דבר כזה באמת שלא היינו מוכנים לדמיין אפילו בחלומות הכי פרועים שלנו. סביר להניח שגם אוהדי, שחקני ומאמני ארסנל ורדינג לא חלמו אפילו על דבר מדהים שכזה, ועוד בגביע הליגה. התותחנים פיגרו 4:0 כבר בדקה ה-37 מול קבוצת התחתית, אבל הצליחו לחזור ולנצח 5:7 פשוט מטורף לאחר 120 דקות וכשהם כובשים שערים בדקות ה-89, 96 ושניים נוספים בדקה ה-120. בסופו של דבר, תיאו וולקוט כבש שלושער, מרואן שמאק צמד, אוליבייה ז'ירו אחד ולורן קוסיילני אחד.

מרואן שמאק שחקן ארסנל שחקני ארסנל. GettyImages
ואוו!!!! אין מילה אחרת. שחקני ארסנל/GettyImages

אולי ארסנל השיגה "נקמה" קטנה דווקא ברדינג על כך שבפברואר 2011 בסט. ג'יימס'ס פארק, היא שמטה יתרון 0:4 מול ניוקאסל וסיימה ב-4:4 אומלל בליגה, אבל מה שבטוח הוא שמשחק כזה מטורף לא נראה כבר הרבה זמן. אגב, זה ה-4:4 השני שאנחנו מקבלים תוך שבועיים בדיוק אחרי קאמבק מטורף שכזה, לאחר שב-16 באוקטובר הצליחה שבדיה לחזור מפיגור דומה בברלין מול גרמניה במוקדמות המונדיאל.

ג'ייסון רוברטס (12), עצמי של לורן קוסיילני (18), מיקלה לייג'רטווד (20) ונואל האנט (37) כבשו לזכות המארחת את ה-0:4, אבל הם באמת לא הסיפור של הערב הענק הזה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחה ארסנל לכבוש שער, שנראה באותם הרגעים כמו שער ניחומים בלבד. אנדריי ארשבין הכניס מסירת עומק לתיאו וולקוט, שנותר לבד מול אדם פדריצ'י והקפיץ מעליו פנימה את ה-1:4. בדקה ה-64 הצליחה ארסנל לכבוש את השני שלה כשקרן מצאה את אוליבייה ז'ירו והמחליף הצרפתי נגח מצוין פנימה את ה-2:4. בדקה ה-89 הצליחה ארסנל לכבוש אחד נוסף, כשקרן נוספת מצאה את קוסיילני שנגח מצוין פנימה את ה-4:3.

גמור? ממש, ממש לא! בדקה ה-96 הצליחה ארסנל להשיג את שער השוויון המדהים. ז'ירו הכניס מסירת עומק מצוינת לוולקוט, שבעט מזווית אלכסונית, שורי הדף עם היד פנימה וזה 4:4 מדהים ושחקני רדינג משתוללים על השופטים, שעל אף שהוסיפו ארבע דקות בלבד, המשיכו את המשחק עד הדקה ה-96. בשלב הזה כבר היה די ברור שהתותחנים בדרך לניצחון מול רדינג השבורה מנטלית ובדקה ה-103 היה זה לא אחר מאשר מרואן שמאק, שכבש את שערו הראשון בארסנל מאז 17 בספטמבר 2011 (נגד בלקבורן, שער שצימק ל-4:3).

צפו בשערים

החלוץ המרוקני קיבל מסירת רוחב מארשבין ובעט נהדר מ-20 מטר לפינה כדי לקבוע 4:5 פשוט מדהים. נגמר? ממש לא. בדקה ה-118 הצליח פאבל פוגרבניאק לדחוק פנימה מקרוב ולקבוע 5:5 מטורף. מישהו האמין שכבר לא נלך לפנדלים? כנראה שתיאו וולקוט. החלוץ האנגלי בעט פנימה כדור שחזר מהגנת רדינג אחרי שאנדריי ארשבין בעט באנוכיות בדקה ה-120 וקבע 5:6 פשוט מטורף! גם כאן החגיגה לא נגמרה. שמאק, כן כן, מרואן שמאק, קבע 5:7 מדהים בדקה ה-121 וקבע את תוצאת המשחק הכי מטורף שראינו בשנים האחרונות.

* שתי קבוצות פרמיירליג נפרדו מהמפעל הערב. סנדרלנד הפסידה בבית 1:0 למידלסבורו מליגת המשנה לאחר שער של סקוט מקדונלד בדקה ה-39. סאות'המפטון הושפלה מול לידס והפסידה לה 3:0 כשמייקל טונג' (35), אל האג'י דיוף (88) ולוצי'אנו בקיו (פנדל, 90) כבשו לקבוצה מליגת המשנה. לעומת השתיים הללו, אסטון וילה הצליחה לעלות לשלב הבא לאחר 2:3 בחוץ על סווינדון בזכות צמד של כריסטיאן בנטקה (30 ו-90) ושער נוסף של גבריאל אגבונלהאור בדקה ה-39. מיילס סטורי כבש צמד למארחת (73 ו-81).

תיאו וולקוט שחקן ארסנל חוגג. AP
איזה שלושער מדהים. וולקוט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully