וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי גרבר ואילן דר בין הזוכים בפרס מפעל חיים של אמ"י

28.10.2012 / 12:32

בערב ההצדעה השנתי של איגוד אמני ישראל, שיתקיים בחודש הבא, יקבלו 11 אמנים את הפרס כאות הוקרה על תרומתם המיוחדת לתרבות הישראלית לאורך השנים

האירוע השנתי של איגוד אמני ישראל בשיתוף היכל התרבות פתח תקווה יתקיים השנה ב-6 בנובמבר, ובו יוענק ל-11 אמנים פרס מפעל חיים - אות הוקרה מיוחד על תרומתם המיוחדת לתרבות הישראלית לאורך השנים. בין הזוכים השנה ניתן למצוא שמות גדולים כמו יוסי גרבר, שחקן תיאטרון הקאמרי המוכר לכולנו גם מתפקידיו בטלוויזיה ובקולנוע – "הצריף של תמרי", "קזבלן" ו"מבצע יונתן"; והשחקן אילו דר, גם הוא שחקן תיאטרון הקאמרי, המוכר לציבור הרחב מסדרת הטלוויזיה "קרובים קרובים".

זוכים נוספים באות ההוקרה השנה הם השחקנית והזמרת ג'ניה פיירמן, השחקן יהודה אפרוני, הזמר והמלחין יוסף מוסטקי, הבמאי יוסי צמח, הזמרת כוכבה הררי, השחקן והבמאי לני רביץ, הרקדנית סילביה דוראן, השחקן צדוק סביר ומייסד תיאטרון היידישפיל, שמוליק עצמון.

זוהי השנה השביעית לקיומו של הטקס, בו מעניקים יושב ראש אמ"י יעקב מנדל וראש עיריית פתח תקווה יצחק אוחיון את הפרס לאמנים נבחרים. את הערב ינהלו מוזיקלית האחים עוזי וחיים אסנר, וישתתפו בו אורי בנאי, דורי בן זאב, לירון לב וצעירי תיאטרון היידישפיל. בנוסף יתקיים מופע מחווה מיוחד לשירי הגשש החיוור, תחת הכותרת "כולם חכמים כולם".

מה דעתכם על רשימת הזוכים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully