וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה מלמד משיבה אש: "לא ייתכן שכך יתייחסו למבקר טלוויזיה"

26.10.2012 / 9:43

מבקרת הטלוויזיה התראיינה הבוקר בתוכנית "מייבשים את הביצה" והתייחסה לביקורת שספגה ב"חטופים" שם כונתה "שמנה וממורמרת". מלמד: "מה שהיה זו חציית קו אדום מבחינת החוק"

מבקרת הטלוויזיה של ynet, אריאנה מלמד, התראיינה הבוקר בתוכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו ת"א 102FM והתייחסה לביקורת שספגה בסדרת הדרמה "חטופים". "מבחינת החוק בישראל, מה שנעשה בחטופים זו חציית קו אדום, לא ייתכן שכך יתייחסו למבקר טלוויזיה".

כזכור, בפרק ששודר השבוע יוצרי דרמת הדגל של קשת ענו מעל מסך הטלוויזיה למבקרת מבית ידיעות אחרונות – ועשו זאת באופן בוטה למדי. מלמד הייתה מהמבקרים החריפים ביותר של העונה הראשונה של הסדרה מבית היוצר של גידי רף, ובפרק ששודר, החליטו ככל הנראה היוצרים להגיב למלמד על ביקורותיה המושחזות נגד הסדרה. בפרק נראתה דמותה של מילי אביטל, המגלמת את אחת מנשות החטופים, מעיינת בביקורת טלוויזיה בעיתון ומגיבה ברגשנות לכתוב. אביטל מציינת את שם המבקרת כביכול, אריאנה, ומכנה אותה "שמנה וממורמרת".

בשיחה הבוקר הוסיפה מלמד: "מעולם לא פגעתי באדם, אני מתייחסת בכבוד רב למבוקרי, מעולם לא פגעתי בפן האישי באף אחד ממבוקרי, מה שהיה בפרק זו מכה מתחת לחגורה". לדבריה, "גידי רף מוזמן להדיין איתי, מעולם לא מנעתי מאף מבוקר להתייחס לביקורת שלי, מה שהיה בפרק היה אלימות מילולית". מלמד הבטיחה כי תמשיך לעשות את עבודה נאמנה.

בתשובה לשאלתה של מגישת התוכנית שרון כידון, אם יש קשר בין הביקורת על חטופים ליחסים הרגישים בין הזכיינית קשת לידיעות אחרונות, ענתה מלמד: " לאריאנה מלמד אין יחסים מעורערים עם אף אחד, אני רק עושה את העבודה שלי בדרכי המקצועית והדי מוערכת". בתשובה לשאלתו של שרון גל על הקשר בין רייטינג לביקורת, ענתה מלמד: "אם היום היו משווים בין מידת הרייטינג למידת הביקורת, אז דודו טופז המנוח היה דוסטויבסקי".

הדברים נאמרו במסגרת התוכנית "מייבשים את הביצה", בהגשתם של שי גולדן ושרון כידון, המשודרת מדי שישי ברדיו ת"א. השבוע באופן חד פעמי, בעקבות יציאתו של גולדן לחופשה קצרה, הצטרף אל כידון מאחורי המיקרופון, העיתונאי ומגיש תוכנית "לילה כלכלי", שרון גל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully