וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "להוריד את אירן מהעץ הגבוה שטיפסה עליו"

קובי מנדל

18.10.2012 / 14:10

במהלך ביקורו בבית ספר בירכא התייחס נשיא המדינה לסוגייה האירנית וקרא לעם להתקומם נגד המשטר. את דעתו על הסקרים המחמיאים במידה שישוב לפוליטיקה הסביר פרס במשל

נשיא המדינה, שמעון פרס, התייחס היום (חמישי) לאיום מצד אירן, במהלך ביקור שערך בבית ספר תיכון בכפר הדרוזי ירכא שבגלילי המערבי, וקרא לעם האירני להתקומם נגד משטרו. "צריך לעודד את העם האירני. הסנקציות מתחילות להועיל ולהשפיע. אני חושב שכולנו היינו מאושרים להוריד את הממשלה האירנית מהעץ הגבוה והמסוכן שהיא עלתה עליו, וכמובן צריך לעודד את העם האירני שיחזור לעצמו", אמר פרס בתום הביקור לוואלה! חדשות.

פרס גם התייחס לאיום מצד חיזבאללה ואמר כי מחאות הארגון מהוות איום ביטחוני על לבנון יותר מאשר על ישראל. "העם הלבנוני איננו אויב של ישראל, וישראל תדע להגן על עצמה", ציין פרס. לגבי המצב בסוריה אמר הנשיא כי "זו לא מלחמה של סוריה אלא מלחמה של איש אחד לשמור על מקומו. משטר עריץ שכל יום נהרגים בו 150 אנשים, אם הוא ייפול למצב החדש, כל העמים ינשמו לרווחה. האו"ם צריך להטיל על הליגה הערבית להקים צבא של הליגה ערבית שיקים ממשלה בסוריה, שתסייע לעם לבחור את ממשלתו".

נשיא המדינה, אף נשאל על סקר שלפיו הוא זוכה במספר לא מבוטל של מנדטים לו ירוץ בבחירות הקרובות - עד 32 מנדטים. הנשיא השיב במשל ואמר: "אישה חוזרת הביתה, ורואה את בעלה מנקה את הרובה. מסתכלת עליו ואומרת: 'פדרו, אל תחזור לחיים הפוליטיים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully