וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמינם חוגג 40: מי שונא אותו ולא יגיד מזל טוב?

18.10.2012 / 0:59

אמינם מציין השבוע את יום הולדתו ה-40, אבל אחרי שהצליח לעצבן את כל העולם, אחותו ואמא שלו, לא בטוח שיהיה לו עם מי לחגוג. קבלו את האנשים שלא יברכו אותו על הוול

וויל סמית', בריטני ספירס וכריסטינה אגילרה

ממש כמו אופרה ווינפרי, גם אמינם יודע איך לעשות טלוויזיה, ובמיוחד הוא יודע איך לעשות קליפים. צבעוני להחריד, משוחק בהגזמה ועמוס ירידות ויזואליות על דמויות שכולנו מכירים - ככה זה אצלו. הקליפ לשיר "The Real Slim Shady" כולל את השחקנית קת'י גריפין בהופעת אורח, בובת מין בתפקיד כריסטינה אגילרה, סלים שיידי בתפקיד בריטני ספירס וכמובן את משפט המחץ "Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell his records, well I do, so fuck him and fuck you too!". משורר.

פרד דרסט וקארסון דיילי

אחרי שהופיעו שניהם בקליפ לעיל של אמינם ונתנו יד לאמירות הנאורות לפיהן קיבלו טובות הנאה מיניות מאגילרה - גם דיילי ודרסט חטפו מאמינם את הזאפטה. אם אדם מן השורה בוחר לעשות Unfriend בפייסבוק לאדם שנוא, אז אמינם פשוט בוחר להשפיל אותו בשיר. לגיטימי. בשיר "Girls" שהוציא יחד עם ההרכב D12 יורד אמינם על הדי.ג'יי של לימפ ביזקיט, טוען שהוא עצמו הביא את הלהקה לגדולה, צוחק על MTV (דיילי היה פרצופה של הרשת במשך שנים) ומכנה את כולם יחדיו בשם הגנאי "בנות". בוגר מאוד.

אן סינק ומובי

הקליפ לשיר "Without Me" ממשיך את הקו הקיצוני של אמינם בכל הנוגע להמחזת שיריו ונראה כמו חוברת קומיקס על אסיד. בקליפ נראה ד"ר דרה מסיע את אמינם ברכב גיבורי העל שלהם להילחם בעוולות העולם. הכוונה ב"עוולות העולם" היא לא מצוקת הדיור או יוקר המחיה, אלא סתם אנשים שמרגיזים את אמינם. בין היתר להקת אן סינק (מי יכול היה אז לשער שג'סטין טימברלייק יצמח להיות קול פי מאה מאמינם של היום) וכמובן מובי שזכה לשבחים: "You thirty six year old bald headed fag, blow me, you don't know me, you're too old, let it go its over, nobody listens to techno". ושוב, ביאליק מקנא.

דבי, אמא של אמינם

עוד בקלאסיקה מראשית דרכו, "My Name Is", מציג אמינם את אמו כחשפנית ובז לצורת החיים שלה. ילד טוב ירושלים, רק מדטרויט. בשיר "Cleanin' Up My Closet" ממשיך אמינם בשלו. מצד ראשון הוא מאחל לה למות וצד שני מתאר בכאב את האדם שהפך להיות בגללה. "Take a second to listen for who you think this record is dissing…My whole life I was made to believe I was sick when I wasn't". בקיצור, לא נראה שיום האם מסומן בגוגל קלנדר שלו.

קים, אישתו לסירוגין של אמינם

אמינם, שהיה קרוב מתמיד לזכות בתואר אב השנה אבל בסוף הפסיד אותו לבובי בראון, לא התמודד יפה עם יחסיו הסבוכים עם אישתו. הוא עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב וכתב עליה שיר בשם "Kim". חרף הציפיות, השיר לא הולך בכיוון של רומיאו ויוליה אלא יותר לרחוב אלם, כולל הסיוט. בשיר מתאר בעל השנה את כל מה שהוא מתעב אצל אשתו, מסמפל אישה צורחת באימה ברקע וצורח מידי פעם "אני אוהב אותך" כדי לכסות על מאסות האלימות בפסאודו רגש. אחינו, קבע פגישה עם אלון גל שיסגור לך איזו פינה.

קים קרדשיאן וג'ניפר לופז

פעם גברים היו שרים סרנדה מתחת לחלון, אבל אמינם לא הולך סחור סחור. בשיר "I'm Back" הוא מתאר פנטזיה מינית עם ג'יי לו ולא חוסך תיאורים מליציים על אמצעי מניעה (רמז: אין) ועל לישון כפיות (עוד רמז: ממש אין). בשיר "We Made You" הוא מכנה את קים קרדשיאן "גבר" ולועג לישבנה. קרדשיאן, לא בדיוק מסוג האנשים שתמצאו ב"מקבילית המוחות", הגיבה בזמנו כי "זה הכי מחמיא שאמינם שר עלי בשיר שלו. אישית, לכבוד הוא לי". קניה ווסט, לתשומת ליבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully