וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "נקמה": "אנחנו מצליחים להימנע מלהיות מעוררי גיחוך"

לאמילי ואן קאמפ יש המון נסיון עם דרמות רציניות ושום בעיה עם העובדה ש"נקמה", הסדרה בכיכובה, היא לא יותר מסבוניית מתח. "אנחנו סוג של מחווה לשושלת". ראיון

בימים אלה משיקה תעשיית הטלוויזיה האמריקאית את עונות הסתיו החדשות שאמורות להביא בשורה שתהפוך לחובת צפייה לשנים שיבואו. כל שנה מביאה איתה המון זבל ומעט מאוד עניין לצופים, בשנה שעברה היתה זו "נקמה" שהצליחה לשרוד ולהפוך לגילטי פלז'ר התורן ובשבוע שעבר עלתה לעונה שנייה (וארבעה ימים אחרי גם אצלנו ב-HOT). בעונתה הראשונה הצליחה דרמת המתח הסבונית להשיג רייטינג נאה ולעקוף את הענקיות "CSI" ו"חוק וסדר – מדור מיוחד" בחתך הגילאים הצעיר והנחשק. הסדרה הביאה לרשת ABC נתוני צפייה גבוהים כמו שהיו לה פעם, בימי הפנומן "אבודים", כשעל הפרק צעירה בלונדינית עם זהות כפולה, רשימת חיסול חשבונות ושמלות מעצבים.

ההימור הבא של קברניטי ABC היה להעביר את "נקמה" למשבצת שפינתה "עקרות בית נואשות" בליל ראשון, ולאחר שידור פרק הבכורה בתחילת השבוע שעבר נראה כי "נקמה" מספקת את הסחורה. זו גם עדות לפופולריות של כוכבת הסדרה אמילי ואן קאמפ (26), שמזוהה עם דרמות כמו "אחים ואחיות" ו"אוורווד". "לא שיערנו שנצליח כל כך מהר גם ברחבי העולם", מספרת ואן קאמפ בראיון מיוחד על סט הצילומים של הסדרה במנהטן ביץ' שבקליפורניה. "אנחנו מקבלים מאות מכתבים ואני רק מקווה שזה לא נותן השראה למסעות נקמה, אנשים צריכים להבין את ההשלכות, זו לא דרך טובה לחיות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים, אל תעשו את זה בבית. "נקמה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגעת לעונה השניה עם תובנות חדשות לגבי הדמות?

"בתחילת העונה החדשה היא מנסה למצוא דרך לאזן את עצמה ולהבין מה באמת היא רוצה לעשות עם כל המידע שנגלה לה אודות אביה וגם אמה. יש לה עכשיו יעד חדש, למצוא את אמה ולראות לאן זה יוביל. עצם זה שהביאו את ג'ניפר ג'ייסון לי ("דרושה שותפה רווקה", "העשב של השכן" – ד.כ) לגלם את האמא זה אדיר בעיניי".

מה את יכולה לספר על הסצנות שלכן ביחד?

"יחסים בין אמא ובת הם מרתקים גם במשפחה נורמלית, ובקונטקסט של אמילי/אמנדה זה נותן לי הרבה עלילה בשרנית לנעוץ בה שינים. עצם העובדה שהאמא היתה במוסד פסיכיאטרי יגרום לדמות של אמנדה להתחיל לתהות עד כמה היא בכלל בקו השפיות והאם היא עלולה ללכת בעקבותיה. זה הולך להטריד אותה לא מעט במערכת היחסים המורכבת ביניהן".

התככים והמזימות בהם עושים יוצרי "נקמה" שימוש יומיומי, הם מצע גידול טבעי לרומנים שמאחורי המצלמות, וכמו תמיד בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית, גם כאן יש סיפור אהבה שמעסיק את הצהובונים. מאז עלתה הסדרה לאוויר, החלה ואן קאמפ לנהל מערכת יחסים עם השחקן הבריטי-יהודי ג'וש באומן, שמשחק לצדה ומגלם את דמותו של דניאל גרייסון, מי שהיה ארוסה של אמילי בעונה הראשונה.

ואן קאמפ עצמה נמנעת מלהתייחס לשאלות אישיות אודות חייה, אבל לא מכחישה כי הדרמות של "נקמה" מציבות אותה בז'אנר טלוויזיוני שעלול להיות נלעג לעתים. "יש בסדרה אלמנטים אובר דרמטיים עד כדי כך שהם משעשעים, אבל אנחנו מצליחים להימנע מלהיות אופרת סבון מעוררת גיחוך כי יש לנו שחקנים מצוינים, תסריט מעולה וערך הפקה גבוה", היא מסבירה. "אפשר להתווכח מהו בדיוק הז'אנר, אבל אחרי שפגשתי את היוצרים שנתנו את הטון המדויק של הסדרה, אני מאמינה שיצרו פה תמהיל מושלם ואיכותי".

אמילי ואן קאמפ. Pascal Le Segretain, GettyImages
או מיי ג'וש! אמילי ואן קאמפ וג'וש באומן/GettyImages, Pascal Le Segretain

את רואה דמיון בין "נקמה" לסבוניות של האייטיז כמו "שושלת"?

"למען האמת כהכנה לסדרה צפיתי בקטעים שונים מסדרות כאלה, כי רק נולדתי ב-1986. אני מרגישה שלא פעם אנחנו עושים מחווה לאגדות הטלוויזיניות הללו, ויש לנו כל כך הרבה דמויות שיוצאות ונכנסות כך שיכול מאוד להיות שאחד הכוכבים מאז יגיח אצלנו".

אחרי אילו סדרות את עוקבת?

"אני מעריצה ענקית של 'דקסטר' ואני חושבת שמייקל סי הול עושה עבודה מעולה בכך שהוא מחבר צופים לדמות של אנטי גיבור. יש לדעתי קווי דמיון בינינו בקשר לרקע של שתי הדמויות, כשמאוד קשה לומר מה נכון ומה אסור. וחוץ מזה התחלתי לאחרונה לצפות ב'דאונטון אבי'. אני חולה על דרמות".

"נקמה", חמישי, 20:30, HOT3

צופים ב"נקמה"? מה אתם חושבים? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully