וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: השעייתו של אנטוניו קונטה קוזזה בחצי שנה

חדשות טובות למוליכת הטבלה: הערעור של מאמן יובנטוס עבד, והוא ישוב למגרשים ב-8 בדצמבר (מחזור 16) במקום ביוני 2013

חדשות טובות ליובנטוס ואנטוניו קונטה: עונש ההרחקה של המאמן אהוב הצטמק היום (שישי) מעשרה חודשים, לארבעה חודשים בלבד. כזכור, במאי האחרון התפוצצה עוד פרשת שחיתות בכדורגל האיטלקי, במסגרתה נחקר קונטה על תקופתו כמאמן סיינה, בחשד שידע על מכירת המשחק בין קבוצתו לבין נובארה בעונת 2010/11 ולא דיווח על כך. תחילה נדמה היה כי המאמן יורחק לשלושה חודשים במסגרת עסקת טיעון, אך באוגוסט נגזר עונשו לעשרה חודשי הרחקה והערעור שהגיש לא התקבל.

ביובה לא ויתרו והגיעו ערעור נוסף, שגרם לוועדה האולימפית באיטליה, שקבעה כי המאמן לא בחר להותיר מחוץ לסגל סיינה את החלוץ סלבטורה מסטרונוציו בשל סיבות של מכירת שחקנים, כפי שנטען בעבר. אם כך, קונטה ישוב לקווים של יובנטוס ב-8 בדצמבר במקום ביוני 2013, מספר ימים לאחר תום שלב הבתים בליגת האלופות ורגע לפני המחזור ה-16 בליגה המקומית.

קונטה בן ה-43, שיחק בלצ'ה ובעיקר ביובנטוס לאורך 20 שנות הקריירה שלו. כמאמן, הוא עבר בארצו, בארי, אטאלנטה וסיינה, לפני שהגיע ליובנטוס בפתיחת העונה הקודמת והוביל אותה לאליפות מפתיעה, תוך שהוא לא מפסיד אף משחק ליגה עם הגברת הזקנה, רצף שנמשך גם בפתיחת העונה הנוכחית, כשקונטה ביציע ומחליפו מאסימו קאררה ניצב על הקווים.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully