וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות בודק חשד לזיוף קונדומים של "דורקס"

בעקבות תלונה מאדם שרכש בתל אביב אריזת שלושה קונדומים שהתגלתה כמזויפת, פורסמו סימנים שיאפשרו זיהוי במקרה של זיוף. דורקס: "האריזה נמכרה בפיצוציה ולא בבית מרקחת"

משרד הבריאות הודיע אתמול (חמישי) כי הוא בודק חשד לפיו קונדומים של חברת דורקס זויפו ונמכרו לציבור. זאת, בשל תלונה שהתקבלה במחלקה לאביזרים ותכשירים רפואיים, מאדם שרכש בתל אביב קונדומים מזויפים של החברה, באריזה של שלושה מסוג FETHERLITE.

במשרד חוששים כי הקונדום המזויף עשוי לפגוע באיבר המין של המשתמש בו, וכן להיקרע ולחשוף זוגות רבים למחלות מין ולהריון בלתי רצוי. עם זאת, אריזת הקונדומים המזויפים ניתנת לגילוי באמצעות מספר סימנים, בהם שומניות שמורגשת במגע עם האריזה, שאמורה להיות יבשה. בנוסף, נמסר מהמשרד, כי על גב האריזה המזויפת מופיע מספר אצווה 0010189831, בעוד שעל עטיפת הקונדום - שם אמור להימצא מספר זהה - הופיע המספר: 001019032. סימן זיהוי נוסף שיאפשר הבחנה כי מדובר בזיוף, הוא הכיתוב על האריזה. בזו המזויפת התגלו מספר שגיאות כתיב גסות, להבדיל מזו המקורית של החברה.

חברת דורקס מסרה בתגובה כי "זהו פריט ספציפי שנמכר בפיצוציות מסוימות ברחבי הארץ ולא בבתי מרקחת". במשרד הבריאות קוראים לציבור לפנות לאגף האכיפה והפיקוח במשרד, במקרה של חשד לזיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully