וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הדרום קוריאני "Gangnam Style" שבר שיא גינס

22.9.2012 / 0:04

השיר של הראפר והקומיקאי Psy נכנס לספר השיאים של גינס לאחר שצבר את מספר הלייקים הגבוה ביותר בהיסטוריה של יוטיוב

אחרי שלימד את בריטני לעשות הריקוד שלו בתוכנית של אלן דג'נרס, התארח בפרק פתיחת העונה החדשה של ב"Saturday Night Live" ובטקס פרסי הוידאו של MTV, סנסציית הרשת, הראפר והקומיקאי הדרום קוריאני Psy שעומד מאחורי הלהיט "Gangnam Style" נכנס לספר השיאים של גינס לאחר שהקליפ זכה למספר הלייקים הגבוה ביותר בספר השיאים של גינס.

הקליפ, שעלה ליוטיוב ב-15 ביולי, נרשם השבוע בספר השיאים לאחר שהגיע ל-2,234,641 לייקים. מאחוריו נמצאים "Party Rock Anthem" של LMFAO (1,575,979 לייקים), "Baby" של ג'סטין ביבר (1,327,147 לייקים) ו"Rolling in the Deep" של אדל (1,245,641 לייקים). מבחינת מספר צפיות, "Gangnam Style" עוד רחוק מלשבור שיאים, כאשר בשלב זה הוא עומד על כ-232 מיליון צפיות, רחוק מאוד מג'סטין ביבר, שהקליפ שלו לשיר "Baby" הגיע ליותר מ-780 מיליון צפיות.

לצד שיא הגינס, "Gangnam Style" כבש את מצעד המכירות של iTunes בארה"ב והגיע למקום הראשון, כשמאחוריו קניה ווסט, טיילור סוויפט ומארון 5. מדינות נוספות בהן השיר הגיע למקום הראשון במצעד של חנות המוזיקה הדיגיטלית מבית אפל הן בריטניה, קנדה, הולנד, צ'כיה, ארגנטינה, סינגפור, מלזיה, פרו, סלובקיה ועוד.

קוריאה מצחוק: כל מה שאתם צריכים לדעת על "Gangnam Style"

גם אתם לא מצליחים להפסיק לזמזם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully