וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסקה: הדייג המזמר שרד 26 שעות במי קרח

12.9.2012 / 17:03

לאחר שסירתו טבעה במי האוקיינוס הקרים, הצליח הדייג בן ה-19 לשרוד מעל יממה בתנאים הקשים בתוך תיבה מפלסטיק. כדי לשמור על מורל גבוה, הוא פיזם לעצמו שירי ילדים

דייג בן 19 מאלסקה, ארצות הברית, שרד במשך 26 שעות בתוך תיבה עשויה פלסטיק במי האוקיינוס הקרים, לאחר שסירתו טבעה. לדברי הדייג הצעיר, על מנת לשרוד - הוא פיזם לעצמו שירי ילדים וכך שמר על מורל גבוה.

צפו בכתבת רשת ABC ובחילוץ הדייג

ראיין האריס, תושב העיר סיטקה, השוכנת באזור הארכיפלג אלכסנדר בדרום-מזרח המדינה, סיפר לעיתון מקומי כי הצליח לשרוד על ידי פיזום שירים כמו "חתור בסירה" ו"רודולף האייל בעל האף האדום". לדבריו, בדרך זו הוא הצליח לשרוד את הלילה בזמן שתיבתו הטלטלה בין הגלים. כמו כן, הוסיף האריס, הוא ערך לעצמו שיחת עידוד ושינן במשך שעות את המשפט: "אני ראיין האנטר האריס, ואני לא מתכוון למות כאן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החילוץ הדרמטי מהמים הקפואים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האריס וחברו, המלח סטוני הופמן, נכנסו למים בסוף השבוע, ולדברי משמר החופים האמריקני, סירתם, שאורכה שמונה מטרים, שקעה סמוך לסיטקה. בשלב זה איתר הופמן ערכת הצלה והצליח לשחות לעבר החוף.

לעומתו, האריס בילה כ-26 שעות בתיבת פלסטיק, בטרם ניצל על ידי סירת דיג אחרת. צוות הסירה הזעיק עזרה, ומסוק של משמר החופים פינה את האריס למקום מבטחים. גרנט דווייסט, פקח משמר החופים, סיפר לכלי התקשורת, כי "כשהצוות גילה את האריס, הוא היה במצב יחסית טוב, למרות מה שעבר עליו בים". לדבריו, הדייג היה ערני, בהכרה מלאה ואף נופף בזרועותיו. צוות רפואי שבדק את האריס מסר כי הוא סובל מ"כמה חבלות קלות בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully