וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: זניט רכשה את ויטסל והולק תמורת 80 מיליון יורו

חלון ההעברות ברוסיה עדיין פתוח, האלופה ניצלה זאת לשתי רכישות ענק: החלוץ מפורטו (50 מיליון) והקשר מבנפיקה (30)

חלון ההעברות במרבית הליגות באירופה כבר נסגר בשישי בלילה, אבל ברוסיה הוא עדיין פתוח וכך קיבלנו הערב (שני) שתיים מההחתמות הגדולות של הקיץ. הולק, חלוץ פורטו ונבחרת ברזיל, נרכש על ידי זניט סנט פטרסבורג תמורת סכום המוערך בכ-50 מיליון יורו.

על פי דיווחים ברוסיה ובפורטוגל, העסקה כבר נחתמה, למרות שבשבועות האחרונים דחתה פורטו פעמיים את ההצעות של אלופת רוסיה. הולק ישחק בזניט בחמש השנים הקרובות. אם זה לא מספיק, הודיעה זניט כי רכשה גם את אקסל ויטסל המצוין מבנפיקה, שהיה על הכוונת של מספר מקבוצות העילית של היבשת, כולל ריאל מדריד, ויגיע לרוסיה תמורת 30 מיליון יורו.

הולק בן ה-26, שייצג לאחרונה את ברזיל באולימפיאדת לונדון, פרץ מחוץ לברזיל, דווקא בטוקיו ורדי היפנית ומשם המשיך לארבע עונות נפלאות בפורטו. החלוץ זכה עם האימפריה הפורטוגלית בשלוש אליפויות ושלושה גביעים, וכן בליגה האירופית ב-2011. בשנתיים האחרונות הוא אף נבחר לשחקן העונה בליגה הפורטוגלית והוזכר כמועמד לצ'לסי, מנצ'סטר סיטי, אינטר וקבוצות בכירות נוספות.

עוד ברוסיה: אנז'י מחצ'קאלה השלימה את רכישתו של לסאנה דיארה, קשרה הצרפתי של ריאל מדריד. דיארה חתם לארבע שנים ויצטרף לסמואל אטו ויורי ז'ירקוב בקבוצה השאפתנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully