וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת גן: נאווי מונה למאמן, גרינבוים סיכם

30.8.2012 / 14:46

לאחר שגדל במכבי רמת גן, חוזר המאמן למועדון בליגה הלאומית. קפטן הבקעה חתם במועדון, ומצטרף לדורי אסף ועמית תמיר

עד לפני שבועיים לא היה בטוח בכלל מה הולך להיות עם עירוני רמת גן, אחת מהקבוצות הותיקות בכדורסל הישראלי, שלא החלה בכלל להתכונן לעונה שלישית ברציפות בליגה השנייה. בשבוע האחרון האיצו אנשי רמת גן את המהלכים לבניית הקבוצה והיום אף החתימו את עמי נאווי, שגדל במכבי רמת גן, למאמן הקבוצה.

נאווי אימן לאחרונה בעונת 2010/11 את מכבי חיפה, כשהחליף את אלעד חסין, אך לא הצליח בקבוצה ופוטר. למאמן יש ניסיון לא מבוטל בליגה הלאומית כשבין היתר אימן את הפועל לב השרון, אליצור יבנה ומכבי הוד השרון, ברוב המקרים הצליח בצורה מעוררת הערכה.

בנוסף לנאווי צירפה היום רמת גן גם את שחקנה בעבר איתי גרינבוים לעונה הבאה. גרינבוים הגיע לאחר 5 עונות במ.כ הבקעה, כשבעונה האחרונה שימש כקפטן הקבוצה בליגת העל אך לא קיבל קרדיט רב מהמאמן אבי אשכנזי. גרינבוים שיחק שנתיים ברמת גן בעונות 2005/6 ו-2006/7.

מלבד גרינבוים מונה הסגל של רמת גן את הרכז דורי אסף, הפורוורדים איגור מאיור ותום חבקין והסנטר עמית תמיר שממשיך לעונה שנייה בקבוצה. ברמת גן יצרפו בתקופה הקרובה שני שחקנים זרים על מנת להשלים את הסגל, כשגם שמו של איתי לב הוזכר כמועמד לחיזוק המועדון.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully