וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסא איגייבור חתם לארבע שנים בבטיס

הקשר הניגרי של הפועל תל אביב סיים את דרכו במועדון ומצטרף רשמית לקבוצה האנדלוסית. יעבור בשבת בדיקות רפואיות

עכשיו זה רשמי. נוסא איגייבור שיחק אתמול (חמישי) את משחקו האחרון במדי הפועל תל אביב וכעת הוא שחקנה של בטיס הספרדית. איגייבור רשם 90 דקות ב-1:3 של האדומים על דודלאנז' בלוקסמבורג ולאחר המשחק המריא לספרד וחתם רשמית על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת במדי הקבוצה האנדלוסית. כפי שכבר פורסם, הניגרי ישתכר כ-200 אלף יורו לעונה ואילו האדומים יקבלו תמורתו 1.1 מיליון יורו.

המגעים בין איגייבור לבטיס נמשכו תקופה ארוכה כאשר למרות סיכום עקרוני בין המועדונים שהושג כבר לפני מספר שבועות, השחקן הקשיח את דרישותיו ובשלב מסוים אף בטיס הודיעה רשמית על פיצוץ המגעים. בסופו של דבר שבו הצדדים לשולחן המשא ומתן ובמהלך השבוע הושג סיכום בין סוכנו הניגרי אטה אנק לראשי המועדון. איגייבור יעבור בשבת בדיקות רפואיות ולא ייטול חלק במשחק הליגה של האנדלוסים מול ראיו ואייקנו.

איגייבור ה-21 הגיע בקיץ שעבר להפועל תל אביב, ששילמה תמורתו כ-800 אלף יורו ללילסטרום הנורבגית. הוא כבש שבעה שערים ב-41 הופעות בכל המסגרות, למרות שידע מערכת יחסים בעייתית עם ראשי המועדון. השחקן פרח במיוחד אחרי ההגעה של ניצן שירזי למועדון. האחרון לא שש לשחררו, אבל המועדון לא יכול היה לוותר על ההצעה הכספית הגבוהה. כעת ינסו במועדון להחתים זר חמישי, כנראה בעמדת הבלם, לקראת שלב הבתים בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully