וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ליאור סושרד בטודיי שואו של NBC

וואלה! סלבס | צילום: פיני סילוק

20.8.2012 / 0:00

לפני שבוע סיפרנו לכם שהמנטליסט החתיך טס לניו יורק על מנת להתארח בתכנית הבוקר הנצפית של רשת NBC האמריקאית. קבלו את הקטע המלא. וואלה! סלבס בינלאומית

ליאור סושרד כובש את ארצות הברית. שנתיים אחרי שהתארח בתכנית הבוקר הנצחית של רשת NBC האמריקאית, המנטליסט החתיך הוזמן לסיבוב נוסף על שתי המנחות השוות של התכנית.

סושרד טס לארצות הברית (פירסט קלאס, תודה ששאלתם), ברביעי שעבר, ואפילו תעד את המושב השווה שקיבל על המטוס, במיוחד על מנת להתארח בתכנית הרותחת, לשם הוזמן כדי לקדם את ספרו החדש.

Visit NBCNews.com for breaking news, world news, and news about the economy

במהלך הצילומים, סושרד התבקש לגלות שעה חשובה בחייה של אחת ממנחות התכנית, כאשר המנחה השניה התבקשה לכוון שעון מבלי להסתכל עליו. ליאור ניחש את השעה, כתב אותה על דף ובמקביל גרם למנחה השניה לכוון את השעון לאותה השעה בדיוק.

שתי המנחות נשארו פעורות פה ולקינוח, כאילו על מנת להכשיל, אחת מהן דרשה שיגלה איזו מתנה היא מתכננת לרכוש ליום ההולדת של חברתה. ליאור הנבוך חייך ושאל אם מדובר הקטנת חזה. מיותר לציין שהמנחות פרפרו מרוב התרגשות.

יממה אחרי הצילומים ההורסים לתוכנית, עלה סושרד על עוד מטוס, הפעם בדרך להודו, שם הוזמן ללא פחות משש הופעות שונות. מי אמר מגה סטאר ולא קיבל?

וואלה! סלבס הוזמנה פעם לתכנית הבוקר, כדי להראות לילדים קטנים מה קורה למי שלא הולך לבית הספר.

מזל טוב: ליאור סושרד התחתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully