וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ערבי הוכה בירושלים: "לינץ' עם שנאה בעיניים"

טרם ברור מה היה המניע להכאת הצעיר הערבי אתמול בירושלים ופציעתו באורח קשה, אך המשטרה ממשיכה בחקירה ובודקת את כל האפשרויות. עדת ראייה: "ראיתי לינץ' במרכז העיר"

"ראיתי לינץ', בעיניים ממש, בכיכר ציון, מרכז העיר, ירושלים", כך כתבה היום (שישי) בתיה חורי-יפין בדף הפייסבוק שלה. המקרה אליו מתייחסת יפין הוא הקטטה שפרצה אמש בין קבוצה של צעירים ערבים ליהודים בירושלים, בה נפצע צעיר ערבי בן 18 באורח קשה כתוצאה מחבטה בחזהו ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים הדסה עין כרם, תוך כדי פעולות החייאה.

יפין, שנקלעה לזירת האירוע והייתה עדה לקטטה, סיפרה כי ראתה עשרות נערים רצים, מתקבצים ומתחילים להכות שלושה נערים ערביים שהלכו בנחת במדרחוב בן יהודה. "כשאחד מהנערים הערביים כשל ונפל לרצפה המשיכו הנערים לבעוט בו בראש, הוא איבד את ההכרה, העיניים התגלגלו, זווית הראש התעוותה ואז הבועטים ברחו והשאר התקבצו במעגל מסביב, כשחלק עוד צועקים עם שנאה בעיניים".

אריק, חובש מתנדב ב"איחוד הצלה" סיפר כי "אזרחים סיפרו לנו שהוא הוכה קשות על ידי קבוצה של צעירים שעזבו את המקום". המעורבים בקטטה נמלטו מהמקום והמשטרה פתחה בסריקות אחריהם. הרקע לאירוע עדיין לא ברור, אך דובר משטרת ירושלים אישר לוואלה! חדשות כי כל כיווני החקירה נבדקים.

לקריאה נוספת:
אלימות בבירה: נערים שיכורים היכו קשות גבר בן 68
אישום: נער השתכר ותקף באכזריות גבר בתל אביב
לינץ'? האישום נגד תוקפי החיילים בחיפה - ללא מניע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully