וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.8

המהפך של ואן פרסי, הבגידה בלוקה מודריץ', ההברקה החדשה של סיטי, הניסיון החדש של פרגוסון. כל החדשות משוק השחקנים

העברות

* קשר נבחרת פרגוואי, מרסלו אסטיגריביה, הושאל מקלוב דפורטיבו מלדונדו האורוגוואית, לסמפדוריה האיטלקית. אסטיגריביה בן ה-24 שיחק בעונה שעברה כמושאל ביובנטוס וזכה איתה בסקודטו.

* פנרבחצ'ה השלימה את רכישתו של הבלם הניגרי, ג'וזף יובו, ששיחק אצלה כמושאל מאברטון בשנתיים האחרונות. יובו, שיחגוג בחודש הבא 33, חתם לשלוש שנים.

* סלומון רונדון, חלוצה הוונצואלני של מלאגה, חתם רשמית לארבע עונות ברובין קאזאן הרוסית, שרכשה אותו תמורת 10.5 מיליון יורו. החלוץ בן ה-22 כבש 25 שערים ב-67 משחקים במדי מלאגה ועוד שמונה שערים במדי הנבחרת.

שמועות

* "מירור" מפרסם: רובין ואן פרסי עומד לעשות סיבוב פרסה, ולהישאר בארסנל. לטענת הצהובון, החלוץ ההולנדי שינה את דעתו, גם לנוכח צירופם של פודולסקי וג'ירו, ובעיקר לנוכח צירופו של סנטי קסורלה ממלאגה, שכבר פגש אמש את חבריו החדשים. בוסף, ארסנל מעוניינת בגרגורי ואן דר ויל, ההולנדי של אייאקס.

* מנגד, נמשכים הדיווחים על עזיבתו של אלכס סונג לברצלונה, שעשויה לשלם עבור הקשר האחורי של ארסנל 15 מיליון יורו.

* הארי רדנאפ, מאמן טוטנהאם בעונה שעברה, תומך בטענות של לוקה מודריץ', ומספר: "בעונה שעברה היו"ר אמר לו, 'תן לנו רק עוד עונה אחת בקבוצה, ואם תגיע הצעה מריאל מדריד, לא אעמוד בדרכך'". למרות זאת באנגליה מדווחים שהעסקה תקועה, כיוון שריאל מוכנה לשלם 33 מיליון ליש"ט, כולל 5 מיליון בונוסים, בעוד טוטנהאם דורשת 40 מיליון.

* אביו של שוער ליון הוגו לוריס: "ברגע שמודריץ' יעבור למדריד, הוגו יעבור לטוטנהאם". הסכום: 12 מיליון ליש"ט.

* "דיילי מייל" טוען שלוקאס מורה יגיע בסופו של דבר למנצ'סטר יונייטד תמורת 30 מיליון יורו, למרות הדיווחים שהוא כבר סגור באינטר. מנגד, "מירור" מדווח שיונייטד חושקת בספרדי הצעיר איסקו, קשר נבחרת ספרד הצעירה ומלאגה המתפוררת. בשנה שעברה הוא נרכש ב-4 מיליון יורו מוולנסיה.

* אחרי שאתמול דווח שמנצ'סטר סיטי רוצה לצרף את דניאלה דה רוסי, היום מדווח שרוברטו מאנצ'יני מעוניין לרכוש את קשר סוונסי המצוין סקוט סינקלייר ב-5 מיליון ליש"ט.

* עוד באנגליה: צ'לסי עשויה לשלם 25 מיליון ליש"ט עבור אנדרה שורלה, חלוצה בן ה-21 של לברקוזן ונבחרת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully