וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב שחם חשוד בביצוע עבירות מין נגד שבע שוטרות

3.8.2012 / 0:50

התפתחות בפרשה שמטלטלת את המשטרה: מפקד מחוז ירושלים נחקר זמן ממושך במחלקה לחקירות שוטרים, כשעל פי החשד, חלק מהנפגעות שירתו תחתיו והיו נתונות להחלטותיו הפיקודיות

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

(ארכיון מהיום בו התפוצצה הפרשה)

מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, נחקר אתמול (חמישי) שעות ארוכות במחלקה לחקירות שוטרים, בגין החשד כי ביצע עבירות מין בשבע שוטרות, ובהן בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית ומעשים מגונים. חלק מהנפגעות, לכאורה, שירתו תחת ניצב שחם, שאף היה מעורב בהחלטות פיקודיות לגביהן.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, שנמצא בחופה בחשד שקיים יחסים עם שוטרות שעבדו תחתיו. עומר מירון
חלק מהמתלוננות היו כפופות לו במהלך שירותן במשטרה. ניצב שחם/עומר מירון

אתמול המליצה המחלקה לחקירות שוטרים ממליצה להעמיד לדין משמעתי את תת ניצב ניסים אדרי, מפקד מרחב ציון במחוז ירושלים, בשל חלקו בפרשת עבירות המין בהן נחשד ניצב שחם. המשמעות היא שתנ"צ אדרי לא יועמד לדין פלילי. במח"ש מתחו ביקורת על התנהלותו של אדרי, אשר חשוד כי הובאה לידיעתו באמצעות קצין אחר, פקוד שלו, תלונה על מעשה מגונה שבוצע לכאורה על ידי שחם בשוטרת במרחב עליו הוא מופקד.

טרם הובהר האם יגובשו די ראיות להגשת כתב אישום

בתחילת השבוע דווח כי ניצב שחם, שיצא לחופשה בעקבות ההליכים נגדו, הודה בחקירותיו על מספר מקרים בהם קיים יחסים שבהסכמה, ומנגד הכחיש מכל וכל את ההאשמות כי הדברים נעשו בכפייה או תחת מרותו. במחלקה לחקירות שוטרים טרם ברור האם יתגבשו החשדות לכדי הגשת כתב אישום פלילי, או שמא תנותב הפרשה להליך המשמעתי.

עוד עולה מחקירותיו עד כה, כי בתשובותיו לחוקרים התייחס שחם לנשים נוספות שהיה עמן בקשר רומנטי. ככל הידוע הוא משתף פעולה בחקירה באופן מלא. "ניצב שחם מסר את גרסתו באופן מלא וללא סייג בחקירה וכך ימשיך לעשות", נמסר בתחילת השבוע מעורכי דינו של שחם, עו"ד נוית נגב, עו"ד איריס ניב-סבאג ועו"ד גל-הררי-גולדמן. "הוא סבור כי הדרך האחראית והראויה היא, כי העניין יתנהל ויתברר במסגרת החקירה ולא בתקשורת", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully