וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד אישה: דליה בן-ארי פורשת מ"לאשה" אחרי 37 שנים

1.8.2012 / 16:44

בן-ארי ידועה בכתבות הצבע שלה והתמחותה בסיפורים אנושיים. בנוסף, מאז שנות ה-70 היא סיקרה באופן קבוע את תחרויות מלכות היופי, ובשנים האחרונות פיתחה פורמט ל"קשת"

עיתונאית "לאשה" הוותיקה דליה בן–ארי צפויה לעזוב בחודש הבא את המגזין מבית ידיעות אחרונות, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בן-ארי נמנית על צוות הכותבות של המגזין זה כ-37 שנים, ולמעט הפוגה של שנתיים כתבה בו באופן קבוע.

בן-ארי ידועה בכתבות הצבע שלה והתמחותה בסיפורים אנושיים. בנוסף, מאז שנות ה-70 היא סיקרה באופן קבוע את תחרויות מלכות היופי. מאז הצטרפה בן-ארי למגזין בצעירותה התחלפו בו חמישה עורכים ראשיים. הגיליון הקרוב יהיה הגיליון האחרון בהשתתפותה.

בשנים האחרונות החלה, במקביל לעבודתה ב"לאשה", גם בעשייה דוקומנטרית עבור זכיינית ערוץ 2 קשת. היא פיתחה את הפורמט "מחפשים את אבא" במסגרתו שודרו בזכיניית חמישה סרטים דוקומנטריים על ישראלים המחפשים את אביהם בעולם, ובימים אלה מושלם הסרט השישי בסדרה.

דליה בן–ארי אישרה את הפרטים ומסרה בתגובה: "עברתי ב'לאשה' חוויה ארוכת שנים, מאתגרת, מספקת ומרגשת. אבל זה לא זמן לסיכומים מבחינתי, שכן אני נשארת במעגל העשייה". עורכת "לאשה" אורנה ננר מסרה לוואלה! ברנז'ה: "אני מברכת את דליה לרגל יציאתה לפנסיה ומאחלת לה תקופה נפלאה של הגשמת חלומות, ואחרי תקופת הצינון המתבקשת מהחוק סגרנו בינינו שהיא מוזמנת בשמחה לשוב ולכתוב אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully