וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים שנדקרו בתל אביב: "בישראל לא רוצים שחורים"

לאחר שהותקפו הבוקר על ידי אלמוני ונזקקו לקבלת טיפול רפואי, סיפרו אזרחי אריתריאה על שאירע: "שאלתי אותו מה קרה ומיד הוא דקר אותי ביד. אחר כך הוא זרק עליי מחשב נייד"

צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו

האזרחים האריתראים שנדקרו הבוקר (שלישי) על ידי אלמוני בחנות וידאו ברחוב מסילת ישרים בדרום תל אביב לא מצליחים להבין את הגורם שהוביל לתקיפתם. שניים מהשלושה שהותקפו ונזקקו לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר לאחר שנפגעו באורח קל, סיפרו בשיחה עם וואלה! חדשות על שהתרחש.

אריתראים פצועים מאירוע הדקירה בבית החולים איכלוב , יולי 2012. דרור עינב
נפגעו באורח קל ונזקקו לטיפול רפואי. המותקפים בבית החולים איכילוב, היום/דרור עינב

"זה קרה בשעה עשר בבוקר. שני חבריי ישבו מולי, כשפתאום מישהו בא ותקף אותו עם סכין, ואז הוא התחיל לצרוח", סיפר אסיאס שנדקר בידו, והוסיף כי לו ולחבריו לא הייתה היכרות מוקדמת עם התוקף. "אחר כך הוא נכנס פנימה. אני לא יודע מה קרה, אבל הוא צרח ונכנס פנימה. כשהסתכלתי עליו הוא הגיע עם סכין חדה, שאלתי אותו מה קרה ומיד הוא דקר אותי ביד. אחר כך הוא הרים מחשב נייד וזרק אותו עליי".

חברו של אסיאס, שנדקר גם הוא, בגבו, סיפר כי שהה באינטרנט-קפה סמוך למקום בזמן התקיפה. לדבריו, הסיבה היחידה לתקיפה היא בגלל צבע עורם שלו ושל חבריו. "הוא לבן", תיאר את התוקף. "פה בישראל לא רוצים שחורים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הזירה בשכונת שפירא בה נדקרו 3 אריתראים ,יולי 2012. דרור עינב
"נהיה פה פחד אלוהים". מקום התקיפה, הבוקר/דרור עינב

חברו של בעל חנות הווידיאו, שהיה בין הנדקרים, סיפר לאחר התקרית כי "אחד הנדקרים רדף אחרי הדוקר עד רחוב סלמה, אך הוא הצליח להימלט. זה מפחיד אותנו מאוד. בן אדם מגיע באמצע היום ודוקר סתם בלי סיבה, ברור שהמניע הוא גזעני. יש באזור אווירה כללית של שנאה. אני לא מתכוון לשנות את אורחות חיי ואני לא מתכוון לפחד לצאת מהבית".

מקום התקיפה

משה, בעל חנות צמודה לחנות בה אירעה התקרית, סיפר כי בעת האירוע דלת חנותו הייתה סגורה ולכן לא שמע דבר. "למרות זאת, אני מודאג מאוד. נהיה פה פחד אלוהים", סיפר. לדבריו, "בתקופה האחרונה אני מחזיק אלה מתחת לדלפק, מחשש שיקרה משהו".

לדברי השוטרים, ככל הנראה לא קדם למעשה סכסוך. עוד נמסר מהמשטרה, כי כיוון החקירה העיקרי שנבדק הוא של פשע שנאה, אולם נבדקים גם כיווני חקירה נוספים. מרחב יפתח של משטרת מחוז תל אביב פתח בחקירת נסיבות האירוע וכוחות המשטרה פתחו בסריקות באזור אחר חשודים.

לקריאה נוספת
אלמוני דקר שלושה זרים בחנות בתל אביב, מצבם קל
ניצולי שואה לצד הפליטים: ”כמו ההסתה בגרמניה”
חשד להצתה: דירת אזרחים זרים בירושלים עלתה באש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully