וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק סטיוארט יככב בסרטו של רשף לוי "לצוד פילים"

29.7.2012 / 14:00

סטיוארט יחליף את ג'ון קליז, שלפי הפקת הסרט נאלץ לעזוב את הסרט בשל מצבו הבריאותי. "שכתבתי את התסריט כדי שהדמות תתאים לסטיוארט", סיפר לוי

סר פטריק סטיוארט, כוכב סרטי "אקס מן" והסדרה "מסע בין כוכבים - הדור הבא", יככב בסרטו של רשף לוי, "לצוד פילים". סטיוארט לוהק לסרט לתפקיד שאמור היה לגלם ג'ון קליז שביטל את השתתפותו. מהפקת הסרט נמסר כי בשל מצבו הרפואי של קליז, שסובל מהפרעות חמורות בקצב הלב, נאסר עליו לנסוע או להיות תחת עומס עבודה. עוד נמסר כי סטיוארט קיבל לידיו את התסריט לפני שבועיים, והחליט להצטרף. לפני ימים ספורים נחתם סופית החוזה.

רשף לוי סיפר על השתלשלות האירועים: "ג'ון קליז התקשר וסיפר לי על מצבו הבריאותי, זה מאד הלחיץ אותי. מדובר באיש יקר, שהיה כיף גדול להכירו ולהתחבר אליו. הוא לקח את זה מאוד קשה וכפי שהגדיר זאת בדרכו הקומית – אם היה מדובר בכליות הייתי שם קצוץ על הרופאים ומגיע, אבל כליות יש שתיים ולב יש רק אחד". לדברי לוי, "אנחנו בקשר רציף ואני מאד מקווה שהוא ירגיש טוב ויתאושש. הוא איש שאני אוהב ומעריץ שנים, אני בטוח שכשמצבו ישתפר עוד נעבוד ביחד". לוי מסר עוד כי שכתב את התסריט כדי שהדמות תתאים לסטיוארט. "ההצגה חייבת להימשך", אמר לוי, "סר פטריק סטיוארט הוא שחקן נפלא שירים את הסרט שלנו לגבהים אחרים".

צילומי הסרט "לצוד פילים" יחלו מחר וסטיוארט צפוי להגיע לישראל ב-9 באוגוסט. עלילת הסרט תעסוק בילד, שהתייתם מהוריו לאחר שנהרגו בתאונה בבנק, המסרב לקחת אחריות על האסון. היתום מתכנן נקמה בבנק באמצעות סבו ושותפים קשישים נוספים. בסרט, בהפקתם של אהוד בלייברג ומשה ולאון אדרי, משחקים גם ששון גבאי, מוני מושונוב, משה איבגי, צביקה הדר, יעל אבקסיס, תיקי דיין, שושיק שני ועזרא דגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully