וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג’קי חוגי ורינו צרור - בין זוכי פרס מפקד גל”צ

18.7.2012 / 12:48

תוכניתו של רינו צרור "והחולם נפל פצוע" זכתה בקטגורית צבא וביטחון. בקטגורית תוכניות אקטואליה זכה ג'קי חוגי על תוכניתו "משימה קדושה" – 30 שנה לרצח נשיא מצרים סאדאת

ג'קי חוגי, רינו צרור ובני בשן הם בין הזוכים בפרס מפקד גלי צה"ל ע"ש הראלה מודעי ז"ל לשנת 2012 – כך הודיע היום מפקד התחנה, ירון דקל.

תוכניתו של רינו צרור "והחולם נפל פצוע" זכתה בקטגורית צבא וביטחון. בתוכנית חזר צרור לראשונה למלחמת יום הכיפורים, למחדל, לחברו רמי שנהרג, ולבתו של רמי, שהופיעה 35 שנה אחרי. את התוכנית ערכה דנה מולכו והפיקה אבישג בר-משה.

בקטגורית תוכניות אקטואליה זכה ג'קי חוגי על תוכניתו "משימה קדושה" – 30 שנה לרצח נשיא מצרים אנואר סאדאת. שחזור דרמטי של רצח נשיא מצרים אנואר סאדאת במלאות 30 שנה להתנקשות. התוכנית כללה ראיונות מיוחדים עם מקורבי סאדאת בקהיר ועדות ראשונה של ישראלי שהיה בזירה. בנימוקי הבחירה נכתב כי הפרס מוענק על "הישגים עיתונאים מרשימים לצד חוויה רדיופונית - אמנותית".

בקטגורית תעודה זכתה התוכנית "צער לך וצער לי": שלושה זוגות שהכירו ונישאו בעקבות אובדן, מספרים על מקום האין החסר בחיים המלאים. את התוכנית ערכו שירה עבו ורותי גרוסמן והגישה רותי גרוסמן.

בקטגורית תכניות בידור ותרבות זכתה התוכנית "ציפורי לילה מתגעגעות" התוכנית, בהגשתם של שחר סגל ורועי בר-נתן, אשר אירחה יותר מ-80 גיבורי תרבות מכל התחומים שהגיעו בזה אחר זה, וסיפקו למאזינים רגעים מרגשים, משעשעים ובלתי-נשכחים. בנימוקי הבחירה של חבר השופטים נכתב כי הפרס מוענק על "חיבור מצוין לדי אנ איי הישראלי, וליוצרים הגדולים שלו".

בקטגורית תכניות מוסיקה זכתה התוכנית הוותיקה "ישרא-קלאסי": אמנים בוחרים את קטעי המוסיקה הקלאסית האהובה עליהם. את התוכנית הגיש ניר ברנד, והפיק הראל שולביץ. בקטגורית מבצעים מיוחדים זכתה התוכנית "החיבוק הגדול" - ביוזמת תכנית הצהריים של בני בשן.

מהתחנה נמסר היום כי "התוכניות הזוכות משקפות פסיפס נושאים: צבאיים-ביטחוניים, חדשותיים, תרבותיים ובידוריים שהתחנה מביאה לידי ביטוי בשידוריה היום יומיים וכן בתוכניות מיוחדות".

התחרות לפרס פרס מפקד גלי צה"ל ע"ש הראלה מודעי מתקיימת מאז שנת 1980. השנה נבחרו הזוכים על-ידי חבר השופטים שכלל את מבקרת הספרות חיותה דויטש, תמר איש שלום מגישת חדשות ערוץ 10 ורס"ן במיל' תומר בוהדנה.
במהלך השנים זכו בפרס המפקד, בין השאר, גידי גוב ואורי אורבך (על תכניתם "המילה האחרונה"), רזי ברקאי, אביגדור קהלני, התכנית "קולה של אמא", התכנית "עוד מעט נהפוך לשיר" וכן מפקד גלי צה"ל הנוכחי ירון דקל, שזכה בעבר פעמיים בפרס.

ירון דקל מפקד גלי צה"ל אמר היום כי "בחירת השופטים מסמלת את רוחה של התחנה החותרת להגיע לכל שכבות הציבור במגוון שידורים. זהו אות ומופת למצוינות מקצועית ליצירתיות ולכשרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully