וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה המגונה של שרה סילברמן למיליארדר היהודי

17.7.2012 / 9:46

הקומיקאית היהודיה מציעה לשלדון אדלסון הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה, אם יתרום לקמפיין של אובמה. נספר רק שסקס לסבי מעורב בסיפור

הקומיקאית היהודית המעולה שרה סילברמן דואגת לאובמה, והיא מוכנה ללכת ממש רחוק בשביל זה: סילברמן פרסמה סרטון יוטיוב בו היא מנסה לשכנע את המיליארדר היהודי ואיל עסקי הקזינו, שלדון אדלסון (שעומד בין היתר גם מאחורי "ישראל היום"), להעביר את כספי התרומות שלו ממיט רומני, המועמד הרפובליקאי לנשיאות, לנשיא הדמוקרטי, ברק אובמה.

הקמפיין של רומני עלה לכותרות לאחר שהצליח לגייס סכומי כסף עצומים מאנשי עסקים רפובליקאים. אדלסון אף הודיע כי יעביר לרשותו 100 מיליון דולרים. כאן נכנסת סילברמן לתמונה עם הצעה שאי אפשר לסרב לה - אם אדלסון יעביר את הסכום הזה לאובמה במקום לרומני, סילברמן תעשה לו "מספריים" לבושה בבקיני - סלנג שמכוון לסקס לסבי.

"אני לא אעשה איתך סקס, כי אנחנו לא נשואים ואני בחורה טובה, אבל אני אעשה לך 'מספריים' כשאני לובשת ביקיני עד שתגיע לסיפוק", היא אומרת בסרטון, "אתה יודע כמה מיליארדרים רפובליקאים תורמים כסף לרומני? כולם. אבל כמה מהם מקבלים 'מספריים' מיהודיה לובשת ביקיני עם נתונים טבעיים מרשימים? כמה מהם שלדון? אתה תהיה המיליארדר הזקן היחיד שיזכה לסקס לסבי מסורתי עד הסוף עם בחורה שהיתה לה תוכנית משלה בקומדי סנטרל. אם כבר מדברים על להשוויץ".

אחרי המונולוג הזה סילברמן ממשיכה ומדגימה עם הכלב שלה את ההצעה, באופן מוחשי ביותר. היא אף מפנה לאתר מיוחד שהקימה לצורך הפרויקט, "scissor sheldon". שיהיה בהצלחה אנחנו אומרים.

שרה סילברמן גאונה או מגוכחת? דברו על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully