וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים ניסו להצית סניף הביטוח הלאומי ברמת גן

16.7.2012 / 7:50

כתובות "תג מחיר משה סילמן" רוססו על הסניף ברחוב החשמונאים בעיר ונזק נגרם לדלת המקום. מדובר בניסיון ההצתה השני הקשור למקרה הטרגי של סילמן, שהצית עצמו ביום שבת

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ההצתה העצמית של משה סילמן בהפגנת המחאה החברתית בשבת נתנה את האות להצתות נוספות? אלמונים ניסו הלילה (שני) להצית את סניף הביטוח הלאומי ברחוב החשמונאים ברמת גן, וריססו כתובות "תג מחיר משה סילמן", בהתייחס למקרה של סילמן, שהצית עצמו במהלך הפגת המחאה החברתית בשבת, לאחר שנקלע לקשיים כלכליים, בין היתר בשל חוב של 15 אלף שקלים למוסד לביטוח לאומי. מהמשטרה נמסר כי נזק קל נגרם לדלת הסניף, אשר עלתה באש, אך היא כובתה ולא התפשטה לשאר חלקי הבניין. כמו כן, השמשה של דלת הכניסה נופצה.

אלמונים ניסו להצית סניף הביטוח הלאומי ברמת גן. יותם רונן
הכתובת שרוססה על סניף הביטוח הלאומי ברמת גן שהוצת/יותם רונן

המעשה בוצע בסביבות השעה 23:30, בזמן שהתקיימו הפגנות תמיכה בסילמן באזור נתיבי איילון. לפי שעה לא ידוע מי עומד מאחורי המעשה. משטרת דן פתחה בחקירה, ובסריקות אחר החשודים בניסיון ההצתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלמונים ניסו להצית סניף הביטוח הלאומי ברמת גן. יותם רונן
נזק קל נגרם לדלת הכניסה/יותם רונן

ניסיון ההצתה הוא המשך למקרה נוסף אמש, אז תושב אריאל, שלו חובות לחברת הסלולר אורנג', איים להצית את עצמו בסניף החברה בפתח תקווה. הוא נעצר לאחר שהגיע לסניף לפנות ערב, כשבידיו בקבוק עם נוזל דליק. המאבטחים במקום השתלטו עליו בטרם הספיק לפעול, כשבהמשך הוזעקו כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה ועיכבו אותו לחקירה.

מאות בני אדם הפגינו: "כולנו משה סילמן"

כמו כן, אתמול נערכו הפגנות תמיכה בסילמן במספר מוקדים בארץ. כאלף בני אדם התקבצו מול קריית הממשלה בתל אביב. במהלך העצרת הוקרא מכתבו של סילמן, כאשר הקהל חוזר על כל משפט, ולאחר מכן צעדו המפגינים לכיוון המוסד לביטוח לאומי, שם המשיכו לקרוא להתפטרותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. חלק מהמפגינים אף השליכו ביצים ודפקו על חלונות המקום, תוך כדי קריאות: "כולנו כאן משה סילמן".

עשרות הפגינו בחיפה כאות הזדהות עם משה סילמן, יולי 2012. ערן גילווארג
הפגנת ההזדהות עם משה סילמן בחיפה, אמש/ערן גילווארג

הפגנות נוספות התקיימו בירושלים, לשם הגיעו עשרות בני אדם, בבאר שבע ובחיפה, שם הפגינו כ-40 בני אדם ברחבת האודיטוריום. בירושלים עצרה המשטרה שלושה מפגינים, לאחר שכמה עשרות מהם ניסו לחסום את הכביש סמוך לכיכר פריז. בתל אביב חסמו המפגינים נתיב באיילון לכיוון צפון וצעדו על הכביש.

בתוך כך, מצבו של משה סילמן, שהצית את עצמו בהפגנת המחאה החברתית בשבת בתל אביב ממשיך להיות אנוש וקיימת סכנה ממשית לחייו, כך מסר הבוקר לרשת ב' ד"ר יוסי חאייק, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ומנהל היחידה לטיפול נמרץ כוויות במרכז הרפואי שיבא, בו מאושפז סילמן. "היום הוא יועבר ליחידת הכוויות מהמחלקה לטיפול נמרץ", אמר ד"ר חייאק שסיפר כי סילמן מורדם ומונשם ומקבל כעת טיפול תרופתי, נוזלים ומשככי כאבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully