וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר למתעלל באחיותיו: "הפגיעות ילוו כל החיים"

5.7.2012 / 16:36

שבע שנות מאסר נגזרו על תושב ירושלים בשל עבירות מין שביצע באחיותיו במשך שנים ארוכות. השופטים ציינו כי העבירות "בוצעו תוך ניצול יחסי אמון, האהבה והכבוד שרחשו לו"

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר אתמול (רביעי) שבע שנות מאסר בפועל על חרדי תושב העיר בן 47, גרוש ואב לבת, שהורשע בביצוע שורה של מעשי סדום ומעשים מגונים באחיותיו הקטנות במשך שנים מאז שהיו בנות ארבע. בנוסף, קבע בית המשפט כי הוא ישלם להן 60,000 שקלים פיצויים.

הנאשם נעצר בינואר 2011 וגזר הדין ניתן בהרכב של שלושה שופטים ובמסגרת הסדר טיעון במסגרתו הודה הנאשם בביצוע עבירות המין החמורות, הביע חרטה וביקש את סליחתן.

לפי כתב האישום, משנת 1987 עד 1994, מאז שאחותו הייתה בגיל ארבע, נהג האח לבצע בה עשרות פעמים מעשים מגונים ומעשי סדום באופן שיגרתי, במחסן או בשירותים של בית המשפחה וכן ביער ירושלים. מעשים אלו אף נמשכו לאחר נישואיו, עד שאחותו הגיע לגיל 15.

"חוסר אונים מתמשך בשל קשר השתיקה"

האישום השני נגדו גולל מעשים מגונים באחות נוספת, בין השנים 1987-1990, מאז שהייתה בת תשע ועד גיל 12. מדובר במספר רב של תקיפות מיניות לעיתים תוך שימוש באלימות ואיומים שנעשו בחדר האמבטיה של המשפחה, בחדרה הפרטי וביער ירושלים.

תסקיר שירות המבחן שהוגש לבית המשפט מתאר מקצת הסבל שעבר על האחות הקטנה בעקבות הפגיעות שנמשכו לאורך ילדותה. "הפגיעות בה ליוו ומלוות אותה לאורך כל תקופת חייה. א' תיארה חוסר אונים מתמשך ותחושה עמוקה בשל קשר השתיקה וחוסר המעש של המבוגרים שסבבו אותה. במשך השנים ביצעה מספר ניסיונות אובדניים שלאחריהם הופנתה לקבלת טיפול נפשי, אותו היא מקבלת עד היום. לא הייתה לה מעולם מערכת יחסים תקינה עם גברים והיא מתקשה להשתלב בעבודה סדירה או ללמוד. היא נתונה במצבי רוח ירודים וסובלת ממחשבות וחלומות המכילים תכנים של פציעות ופגיעות מיניות".

בהחלטת הרכב השופטים, צבי סגל, משה יועד הכהן ובן-ציון גרינברגר נכתב בין היתר כי "העבירות אותן ביצע הנאשם חמורות הן בטיבן והן בנסיבותיהן. במשך שנים ארוכות ביצע הנאשם מעשי מין בדרגות חומרה שונות באחיותיו הקטנות משל היו כלים לסיפוק יצריו ותאוותיו. אלה בוצעו תוך ניצול יחסי אמון, האהבה והכבוד שרחשו לו המתלוננות כאחיהן הבכור. מהחומר המקצועי שהוגש בעניינו עולה כי הנאשם נוטל אחריות חלקית בלבד על מעשיו והינו אף בעל נטייה מניפולטיבית".

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.co.il

לקריאה נוספת
חשד: שלושה חרדים אנסו צעירה וקטינים בירושלים
האישום נגד הסמנכ"ל: 33 עבירות מיניות ב-11 שנים
אישום באונס הכפול ברמת ישי: "הוא אמר: לא מתנגדים לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully