וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר שר המסחר של אובמה החשוד בגרימת תאונה

מבוכה לאובמה: השר ג'ון ברייסון אותר מחוסר הכרה במכוניתו בלוס אנג'לס. המשטרה חושדת שהוא התנגש פעמיים באותה מכונית, ברח, ואז התנגש במכונית נוספת. החקירה רק בחיתוליה

מבוכה בבית הלבן, חגיגה לרפובליקנים: שר המסחר של ארצות הברית, ג'ון ברייסון, הודיע היום (חמישי) על התפטרותו. ברייסון שהה בחופשת מחלה לאחר שהיה מעורב לפני פחות משבועיים ימים בשתי תאונות פגע-וברח בלוס אנג'לס, בהן איבד את הכרתו. ברייסון, בן 68, חשוד כי נטש את זירת התאונה הראשונה, ומבית החולים שבו אושפז נמסר כי הוא לקה ב"התקף" מסוג כלשהו. עדיין לא ברור היכן היה נהגו האישי, ומדוע נהג לבדו במכונית ה"לקסוס" הפרטית שלו.

בפנייה לעובדי משרד המסחר של ארצות הברית, ביקש ברייסון להודות לכל מי שדרש בשלומו בשבוע האחרון. "היה זה כבוד ועונג לשרת לצדכם", כתב ל-47 אלף עובדי המשרד. הנשיא אובמה מסר כי הוא מקבל את ההתפטרות. "ברייסון לחם ללא לאות עבור האומה שלנו ועבור המגזר העסקי שלה, וסייע להזניק את הייצוא ואת התעשייה האמריקנית", אמר.

צרות גם אצל רומני: הדובר ההומו פרש אחרי שבועיים

נשיא ארצות הברית ברק אובמה במהלך ביקור בעיר קרטחנה, קולומביה, שם נערכת ועידת מדינות אמריקה, 15 באפריל 2012. רויטרס
מה יגיד רומני? ברק אובמה/רויטרס

מדובר במבוכה רבתי עבור הנשיא אובמה, המתמודד לכהונה נוספת בבית הלבן, ושמינה את ברייסון לעמוד בראש משרד המסחר רק בסוף השנה שעברה. סגניתו של ברייסון, רבקה בלנק, תמלא זמנית את תפקיד השר, אך בשל מערכת הבחירות, כלל לא ברור אם אובמה יספיק – או ירצה - למנות שר חדש וקבוע לתפקיד. חבר מושבעים אמור בהמשך להחליט אם להגיש נגד ברייסון כתב אישום, ובשלב זה עדיין לא ברור אם אלכוהול או סמים מילאו תפקיד בהתנהלותו ההרסנית של השר.

התאונות התרחשו ביום שבת שעבר, בסביבות השעה 17:00 אחר הצהריים. ברייסון, נטען, נסע לבדו במכונית השרד, והתנגש מאחור בכלי רכב שבלם והמתין למעבר של רכבת. לפי דיווח של המשטרה, ברייסון שוחח בקצרה עם שלושת הנוסעים במכונית שבה התנגש. לאחר מכן עזב, התנגש במכוניתם פעם נוספתם, המשיך בנסיעה - ודקות לאחר מכן פגע במכונית נוספת, שבה נסעו גבר ואישה. שוטרים איתרו אותו מחוסר הכרה מאחורי ההגה, והוא טופל במקום. חמשת המעורבים האחרים בתאונות התלוננו על כאבים, וחלקם נזקקו לטיפול רפואי.

הדיווח המקורי:
שר המסחר של אובמה חשוד בתאונת "פגע וברח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully